![]() |
Jij wilt wel. en dan?
Stel; jij wilt wel verder gaan in jullie relatie, dus zeg maar het "handwerk", vertel jij dat aan jouw vriend(in)? Ben je niet bang dat hij/zij op de een of andere manier boos wordt of dat je hem/haar afschrikt?
b.t.w. `t is een algemene vraag, het gaat niet over mij... |
Ik zou niet willen beginnen met het handwerk,
ik denk dat je net zo goed meteen met `alles` kunt beginnen; en daarbij ik zou het denk ik niet echt snel zelf voorstellen, ik zou haar ermee laten komen, omdat ik er toch wel bij voorbaat zin in heb |
*kijkt terug op laatste relatie*
Euh... gebeurde gewoon :) |
Citaat:
|
Citaat:
ik begrijp niet goed wat je bedoelt? Kun je het mij uitleggen? |
Citaat:
Wat wel een goed idee is, is om voordat je verder gaat (hand in d'r broek, etc) het even te vragen. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe zou ik dat moeten doen dan? Kun je even een voorbeeldje noemen? |
Dan zoek ik een ander.
-Desecrator |
Citaat:
|
langzaam aan.. reactie polsen... bij onduidelijkheid vragen.. alleen 'zomaar' doen als je helemaal zeker van jezelf bent.. en dan nog... even vragen getuigd wel van respect....
|
Dat gaat toch gewoon vanzelf lijkt me..
Je geeft het automatisch aan, en je hebt al gauw door als de ander daar nog niet aan toe is. Daarom kan je het best 'subtiel' verdergaan, en niet meteen broeken gaan lopen lossjorren:p |
Citaat:
-Descrator |
Citaat:
Dat was overigens toen ik 17/18 was. Als je wat ouder wordt, komt het er toch vanzelf wel van :) |
Citaat:
Juist die spanning van mekaar ontdekken is 50% van de fun. Als je alleen dom wilt neuken, ga je maar naar een prostitue. |
ik begin nergens over
wil ze handwerk moet ze dat vragen, maar ik vraag niks aan haar erover |
Citaat:
Dit is echt de minst doordachte en domste opmerking die ik deze week heb gelezen. Wil je dat ik je nog uitleg hoe erg jij mijn woorden uit het verband rukte en hoe je daarbij zomaar karaktereigenschappen van mij denkt te kennen die ik niet heb? O ja, je spelfouten, moet ik je daar nog op wijzen? |
Citaat:
Goed. Leg maar eens uit hoe je het wel bedoelt dan, op mij komt het over alsof je sex met een meisje ziet als een dienst die je bij haar afneemt. |
Citaat:
*heeft weinig ervaring op dat gebied* :o |
vragen geeft idd blijk van respect en dat is de enige manier erachter te komen of een meisje er totaal geen problemen mee heeft lijkt me.. Je kan dat heel goed in het moment passen, gewoon heel zachtjes 'mag ik verder gaan' in haar oor fluisteren, dan kan zij knikken of nee schudden..
Bij mij ging het meestal vanzelf maar bij mn vriend van nu hebben we het er eigenlijk heel veel over gehad, dat je gewoon van elkaar weet wat je wel en niet al wil.. Wanneer je dat op een moment doet dat je dus niet 'bezig' bent dan is het ook niet zo dat zij het dan kan afwijzen en jij je ms lullig voelt ofzow.. Maar meestal kun je het toch wel aan haar signalen merken, en als je het echt niet durft te zeggen gewoon bijv. langzaam met je hand richting de plek gaan waar je heen wil zodat zij die hand evt. kan wegduwen.. Maar vragen blijft het beste |
Gewoon proberen, als ze niet wil kan ze dat toch zelf zeggen?
|
Bij mij ging dat gewoon plotseling. Er kwam een hand langzaam naar de onderdelen toe en toen gebeurde het gewoon....(14 jaar)
|
Citaat:
MM die geen problemen zou hebben om een meisje met handwerk blij te maken..?? :eek: :D *droomt* |
Hey MM, 'handwerk' valt ook onder seks hoor..ik dacht dat jij daar zo tegen was.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:40. |