![]() |
waarom plakt mijn speeksel niet meer?
Na onmiskenbare toppers als:
"waar is mijn vloei" "paranoia van blowen" En de niet te vergeten "tip links of rechts" Komt nu de volgende klassieker WAAROM PLAKT MIJN SPEEKSLE NIET!? Ik zit dus met het probleem dat ik gewoon goede vloei koop, maar dat als ik mijn blowtje dicht wil likken, ik na het klaar zijn en opgestoken te hebben dat mijn vloeitje 7 van de tien keer uit elkaar valt (nou valt het wel mee omdat ik redelijk strak draai, maar het plakrantje laat bij de tip vaak los). Ik drink voldoende vocht, dus da kant nie zijn.... Wie o wie komt met de oplossing. Ik voel me vreemd.... Ik wil normaal zijn... help me... alsjebliefd..... |
juh, vloeitje likken en als je em vastrolt heel effe 5 sec. vasthouden..
klaar is kees. try it out |
ik heb het ongeveer een fokking half uur vastgehouden en]o, maar nee
Het kutte is gewoon dak het vroeger niet had en nu ineens wel, en dat het niet altijd is. Kheb net weer een blow gedraaid die op en top is /edit: En ik heet geen kees! |
mhh nou uh dan weet ik het niet. Ik had ook een tijd dat ik dacht, what the fuck? En toen moesten andere mijn gedraaide shagje voor me dichtlikken. Maar toen kwam ik erachter dat iets langer vasthouden werkt, kut dat het niet bij jou werkt...
good luck |
ja, echt kut man :rolleyes: ;)
misschien heb je de plakrand aan de verkeerde kant? ( dat zou wel een uberstonede actie zijn) |
haha :)
maar het is wel echt klote heur! |
Het is niet grappig!!!!!!!!!
|
Geldinzamelings actie voor zeeehond!!!!!!!
|
niet te veel likken, dan willie soms niet plakken
|
plakband over de tip dan :p
dat stuk rook je toch niet |
Citaat:
|
gebruikt tegenwoordig pritstift
|
Citaat:
|
Kut is dat, ja :D.
Lekker lebberen, even vasthouden en heel even een vlammetje erbij wil ook wel helpen. |
Citaat:
grote brokken eruit vallen enzo. :D |
ben 16 en heb pas lere draaien gaat ook nog niet super maja. zou gewoon meer kauwgum eten ofzo daar krijg je meer speeksel van misschien da dat helpt :confused:
|
Ik denk dat ik er maar mee moet leven. Toch bedankt allemaal
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zou het niet kunnen komen doordat je vloei bezweet is ofzo, had ik laatst ook nogal last van
dat met die plakband werkte toen goed |
nee, zelfs bij de nieuwste pakjes vloei
|
Citaat:
|
Citaat:
vrijwel iedereen die blowt is arm |
dat is is inderdaad zo
en vrij vervelend ook nog |
Probeer eens een ander merk vloei, ik heb het ook tijden gehad de mijn speeksel niet plakt, en ik heb het nogsteeds met bepaalde merken.
|
Citaat:
|
Ik heb het nog niet uitgeprobeerd, maar je kan ook nadat je m dicht hebt gemaakt even een vuurtje erlangs halen zodat ie goed droogt, misschien dat het helpt...
|
ook al blow ik niet benk nogsteed arrum :(
|
Ik heb er eiglijk alleen last van bij rijstevloei :) Wel kut, nu heb ik het gelukkig erger bij de kleintjes dan bij de grote, maar vaak genoeg moet ik t ook aan iemand anders vragen...
|
ik leef met je mee mutant!
|
Citaat:
IK VIND dat geen geld voor bier hebben erger is dan geen geld voor wiet hebben |
Citaat:
bladiebla.. :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
FOK BIER! FREE-BASE IS THE SHIT! :p :rolleyes:
|
Neem een spons. Knip er een klein stukje af. Maak dat nat.
Nu heb je je eigen super multifunctionele vloei bevochtiger :D Wil zelfs dat nog niet lukken ga dan naar de winkel en zeg ik wil een pakje vloei MET plakrand :p!!! |
Citaat:
Het ergste is te bedenken dat ik al 7 jaar rook en al vanaf de begintijd rol, en die rijstevloei weigert gewoon ALTIJD. Qua smoking vloei heb ik 2 jaar lang gerold maar vaak genoeg gaf het nog probs en nu ben ik sinds een half jaar weer aan t rollen en af en toe gaat het nog gewoon steeds kut. Ongelofelijk zoiets. Ik vermoed dat er een complot achter zit. Ik denk dat de regering mij stiekem in de gaten houdt en zorgt dat rijstevloei mij haat... Grmblmompel... ik ben niet gek... ik hoor ze wel daar in die muur.... grmbl... |
Citaat:
en het "we leren zeehond niet hoe ie echt goed moet spellen" Komplot komt een andere keer aan de beurt |
Citaat:
|
Ze willen jullie gewoon dwingen een pijp te roken, voordat de pijprokers uitsterven. De overheid probeert zo het ras van de pijprokers te redden ;)
|
Een maat van me rookt altijd pijp. :p
Pijpjes zijn ook zwaar relekst. Maar toch jointjes zijn gewoon lekker. |
Pijp roken met gewone pijp tabak is best lekker, staat alleen zo suf. Zo n klein ventje als ik met zo n groote pijp :D ;)
|
Citaat:
Een pijp is gewoon iets om te gebruiken. :confused: Staat het ook suf als je opo een fiets fietst? :confused: |
Pijpjes? Waterpijpjes ok, maar die gewone slaan zo op je keel enzo (VIN IK!)
|
Ik heb mijn gevecht opgegeven... ik neem nu alleen nog gewone kleine vloei mee, geen tip, de goeie oude manier :) Of ik draai op mijn gemak thuis er een aantal voor... beuh.
Allemaal de schuld van de regering... hoezo paranoia? |
Citaat:
*pakt houten pijp en gaat die vullen met sjek :o * |
Citaat:
|
Citaat:
maar hm in mijn geval is het weinig geld voor beide toch maar eens werk zoeken :( |
Ehhm, tja....lijm? plakband? gaffertape?....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:17. |