![]() |
ps2 groot aantal toptitels
na de E3 ben ik erachter gekomen dat ps2 wederom bovenaan staat en dat er echt gigantisch veel toptitels aan gaan komen:
MGS Snake Eater GT 4 SSX 3 Jak 2 Ratchet 2 syphon filter omega strain tony hawk underground N F S underground prince of persia Pro Evo soccer 3 ico 2 we worden verwend mensen |
Citaat:
Xbox: Star Wars: KOTOR Fable Sudeki HALO 2 Amped 2 PGR 2 Full Spectrum Warrior Doom 3 Cube: Star Wars Rogue Leader 2 Star Fox 2 Super Monkey Ball 3 Metroid Prime 2 Mario Kart :cool: Ik durf het bijna niet te zeggen, maar in heb het gevoel dat de PS2 zijn beste tijd gehad heeft... ze zijn nu ook wel heel erg aan het doorgaan met het clonen van hun eerdere hitjes. Zonde, maargoed.. ik heb genoeg leuke games op dat ding om me er mee te vermaken! |
Citaat:
|
Citaat:
|
ps2 brengt binnenkort ook dark chronicle....word ook een topper. En het herhalen van hitjes kan geen kwaad, zolang het maar geen uitmelkproces wordt....ik zie graag een vervolg komen op ratchet and clank / jak and daxter, omdat platformers (zolang er genoeg veranderingen worden toegepast) van mij niet hoeven te stoppen na 1 of 2 keer een hit te zijn..
Nee ik geef de ps2 nog wel een tijdje... |
De ps2 heeft ook vette rpgs!
Star Ocean 3, Arc the Lad TOTS, Xenosaga, .Hack, Final Fantasy en de Phantasy Star remakes. (zucht) i´m in heaven |
Suikoden iii!!! ;)
|
Citaat:
|
Breath of Fire IV:Dragon Quartier :D
|
Citaat:
|
final fantasy komt ook op gamecube
|
Citaat:
|
Citaat:
BTW het is breath of fire V |
Citaat:
|
weet ik :)
|
Citaat:
|
De Final Fantasy voor de cube ljkt me wel een potentiele topper...ik kan niet bedenken waarom ie dat niet zou zijn...
De RPG titels voor de PS2 zijn om van te kwijlen...al komen de .Hack games neit in Europa en Xenosaga volges mij ook niet.... en dat zijn nou juist de games die ik wil hebben... |
Citaat:
Xenosaga en .Hack komen allebei in Europa uit! kijk maar op www.gamefaqs.com |
Citaat:
Dr is een God!!!!!:D:D |
Citaat:
|
FFX zuigde behoorlijk, zag er wel mooi uit maar gameplay was te simpel, het ruigste karakter is dood, Yuna en Tidus zijn iri, lippen bewegen niet op de teksten dus die hadden ze Japans moeten laten(was toch ondertiteld).....Noem maar op ..
FF-x tja die moet ik eerst eens hebben gespeeld! |
Citaat:
Ik vind al zowiezo dat elke game 2 talig moet zijn...(thank god dat .hack dat wel heeft...) maar daarom een spel 'afkraken' gaat me wat ver... |
Nee maar ik speelde ffx ..63 over gedaan ongeveer ..oke leuk en aardig, het einde is te makkelijk vond je niet: Anima molde iedereen, dus te sterke Aeon ...Maar jah ..
En lippe tja ...dat weet ik niet .hack moet ik dan maar eens halen ...2 tallig is wel fijn jah, kon je maar kiezen tussen Japans en Engels, het was toch ondertiteld! |
De NTSC versie van Onimusha kon je ook kiezen welka taal er
gesproken werd, maar in de PAL versie niet :mad: |
ZO zie je maar weer wij worden weer achter gesteld ...
|
pikhoofd topicstarter, zoe2 komt binnekort uit, kijk de reviews, dat valt ook onder de noemer "topper".
die ga ik ook zeker halen. |
Zoe 2 wordt super ...September he ...
|
Castlevania :LoI en Teenage Mutant Ninja Turtles kijk ik naar uit :)
|
Citaat:
ja ik zeik m ook niet af....maar square heeft met FFX een erg diepgaan spel neergezet, je wordt opgeslokt in het verhaal en de prachtige cutscenes. de cubeversie ziet er wat actiegerichter uit, wat minder ruimte voor t verhaal houdt....Ook vind ik dat die ventjes wat minder persoonlijkheid lijken te hebben...dit neemt niet weg dat het een gruwelijke game zou kunne gaan worden |
Final Fantasy Chronicles lijkt me vet! eindelijk een keer verandering in de besturing (Met gevechten dan)
|
Disgaea: Hour of Darkness wordt ook super cool, alleen
ben ik bang dat ie niet hier uitkomt :( |
teleurstellend, niemand die STARCRAFT:GHOST noemt :confused: :p
|
Citaat:
|
Yep ..Ben benieuwd ..k hoop dat het wat wordt en dat je online kan ... :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15. |