![]() |
Is het verstandig om te gaan zwemmen als..
Je been open ligt?
Afgelopen zaterdag wilde een auto het proberen om door mij heen te rijden, dat is hem niet gelukt. Maar er zit dus een flinke wond op mijn been, er zit wel een soort van korstje op, is het dan verstandig om naar het zwembad te gaan, of toch niet? |
Volgens mij maakt het niet zo ontzettend veel uit als er een korst op zit. Maar het is toch slimmer om het meer te laten genezen voordat je gaat zwemmen lijkt mij zo.
|
Citaat:
|
oei.. pijnlijk.. heb vorig jaar ook n auto op mn voet gehad..
|
Citaat:
|
Andere mensen kunnen besmet raken in een zwembad :confused:
|
wordt de wond week van en gaat het sneller weer open?
(denk ik :confused: ) |
Zou het niet doen
Dit hoort btw op Lichaam&gezondheid |
Citaat:
|
Mwah Chloor in een open plek is niet echt lekker.
Eigenlijk moet je naar zee gaan, zout is namelijk wel goed, dat ontsmet :) |
Citaat:
auwww? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mwoeah zwembad is niet zo fris, maar als je wond dicht is lijkt het me niet veel kwaad kunnen?! |
Hm. Wel wachten tot het een beetje genezen is. Anders is het bah. (n)
|
Je kan wel heel goed in de (zoute) zee zwemmen. Zout water heeft net als jodium een ontsmettend effect en is nog helend ook!
|
Citaat:
:eek::eek: dat viel bij mij niet mee hoor. dan heb ik liever jodium als ontsmettend middel! |
afgelopen zaterdag hè.....
dan zit er dus al 4 dagen een korst op. Dat gaat gewoon goed hoor. JE moet er alleen wel rekening mee houden dat het week gaat worden en als je het dan stoot gaat het weer sneller open dan normaal. En verder gewoon na het zwemmen even goed die wond afspoelen. |
Zee wel, zwembad niet.
|
nou weet ze al helemaal niet wat te doen
de een zegt dat het kan en ander vind van niet :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou het laten helen, als er per ongeluk in het zwembad iemand langs je heen gaat ofzo ligt het zo weer open. En volgens mij mag het ook officiëel niet qua hygiëne (van het zwembad zelf zeg maar) maar dat is weer een ander verhaal.
|
is niet zo slim, natuurwater zoals meren e.d. helemaal niet. het genezen duurt dan alleen maar langer
|
ik was vorig jaar naar corsica, had door het mountainbiken beste wonden op mijn benen, en toen gingen we zwemmen
in de middelandse zee, ben tcoh snel weer het strand op gerend wat deed dat toch enorm pijn, maar ze waren binnen een dag al een stuk geheeld, en achteraf is het best wel goed geweest want ze waren binnen no time verdwenen |
Citaat:
|
Ik geloof dat chloor wel goed is voor de genezing van een wond, maar het lijkt me nogal pijnlijk.
|
Kan absoluut geen kwaad. :)
|
didn't do it, won't do it
|
ooow..ik dacht dat de titel als volgt zou aflopen: ''er blauwe algen in overmaat aanwezig zijn...''
Dan zou ik heb geroepen NEE.. Ik ben behoorlijk ziek van die troep geweest..http://www.smilies.nl/pukeface.gif Maar dat ff terzijde... sorry voor de onbelangrijke info :o |
Citaat:
Klik hier indien je ongeduldig bent (of wanneer je browser je niet automatisch doorstuurt) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Neh dan gaat het korstje zo heel vies losweken....
|
Zou ik niet doen...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21. |