![]() |
Matrix Revolutions UK trailer!!!
Ik weet niet of het dezelfde is, maar het is wel betere kwaliteit, that's for sure!
Je hebt wel een programma als WINRAR nodig!! Download |
kheb da programma nie
|
zoek eens..heb ik al gepost..laatst nog
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
heb er ook 1 gevonden...schijnt nieuw te zijn
"ff chekke" :o |
|
|
Citaat:
|
Zag ik dat goed? Trapte Trinity Neo voor z'n kop?
|
Citaat:
Welke minuut? |
Er zijn wel veel time-outs op die server zeg...
Maar ik zit nu op 50%... dus nog eventjes geduld... :D En nu heb ik hem gekeken... VETTE trailer!!!!! Overigens trapt Trinity niet Neo, maar iemand anders. Ik vermoed dat ze één of ander gebouw gaan demolishen... :D |
De trailer staat nu op TheMatrix.com, evenals de plaatjes uit de trailer, de teser poster staat er nu ook eindelijk, ook al stelt die niet veel voor :)
|
ik vind hem saai...ze hadden em high-pase moeten maken ala reloaded teaser (1)...
het shot dat Neo naar Smith loopt kijken alle agents tzelfde..zal precies de reden zijn waarom het meer een verleging is van de teaser die bij matrix the game zat... zal nog eens kijken :p :o |
Citaat:
|
Ik denk ook dat het expres was dat ze allemaal hetzelfde kijken
|
Citaat:
ik zie al die gasten PRECIES hetzelfde kijken...het lijken wel etalage poppen zo...maarja..wat ik al zei..de trailer is bijna niets nieuws van wat we al gezien hebben..dus dat zal wel beteken dat velen shots nog niet af zijn..net als hoe agent smith mr anderson welcome back zegt...in andere teaser zei die het anders... |
Citaat:
|
Citaat:
naja fuck it ook! we zien t wel! |
:d
|
Citaat:
|
Citaat:
het klopt gewoon niet! :mad: :( |
Citaat:
idd, ach ja, tis wel iets waar van je zegt "think about it" |
Citaat:
|
Citaat:
maar als ik een computerbestand kopieer, doet het gekopieerde bestand wel hetzelfde als het originele... |
Citaat:
|
Ik vind hem niet zo indrukwekkend eigenlijk.
|
Een oplettende MatrixFan meldt op www.matrixfans.net dat op de website van Don Davis ( http://dondavis.filmmusic.com/audio.html ) een (afgekeurd?) muziekstuk is te vinden van Revolutions
Bron: bullettime.nl |
Dit was toch de laatste van de zogenoemde 'trilogie'?
Zo bijzonder vind ik dat hele matrix gebeuren ook weer niet. Wel veel beter dan het jatwerk van Independence Day natuurlijk.. |
jatwerk van independence day? :confused:
|
Het verhaal van independence day is voor het grootste gedeelte gejat van V (for Visitors).
|
nooit geweten :eek: :o
V heb ik nooit gezien natuurlijk |
ik zie ook echt geen vergelijking tussen Independence Day en The Matrix
*heeft V ook niet gezien* |
Nee ik bedoel dat ik de matrix erg suf vind, maar niet zo suf als independence day.
|
ik vind independence day ook suf. maar niet zo suf als die ranzige stampot van mn moeder
|
Citaat:
Aangezien de smiths op verschillende plekken staan en dingen dus anders als invoer krijgen (niet veel anders) zullen ze dus anders kijken. Bij reloaded is dit vooral et geval, ze reageren ook op wat er voorderest gebeurt, als 1 kloon een trap tegen neo's linker zij wil geven, dan zal de 2e kloon die samen met de 1e kloon loopt daar op reageren en een andere actie doen.. Zo krijg je dat. Et feit dat ze allemaal etzelfde kijken in de teaser, heeft misschien iets te maken met et feit dat Smithy de clones állemaal kan mind-controllen, misschien is er wel iets gebeurt. Oftewel, we zullen wel zien. Maar ik ga er vannuit dat et met et verhaal te maken heeft, want idd, ze kunnen de uitdrukkingen computer/multi-opname technisch verschillend maken, en twee, volgens de 'regels' reageren de smiths anders, maar op dit moment niet.. Ohja, het is laat. :D |
Citaat:
|
Ik denk dat jullie aan één ding voorbij gaan... wat nu als die programma's in The Matrix een Artificial Intelligence hebben... ik heb gisteravond nog eens gekeken naar Reloaded en dat kwam op mij over tenminste... Agent Smith kopieert zichzelf continu en vervolgens kunnen die kloons zelf verder gaan met de basis van Agent Smith...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15. |