![]() |
parfum
Wel geurtje vinden jullie lekker ruiken? Zowel voor mannen als voor vrouwen.
Vrouwen: Miracle van Lancome Parfum d'ete van Kenzo (beide heb ik ook:) ) Verder: Romance van Ralph Lauren, iets van Jean Paul Gaultier (ben vergeten hoe het heette) en iets van Calvin Klein wat ik laatst testte (ben ook al vergeten welke het was :o) Mannen: Sculpture (van Nikos ofzo?) Truth van Calvin Klein Polo: Ralph Lauren Blue |
Ik hou niet van parfum, heb er ook geen :)
Meestal vind ik het niet eens zo lekker ruiken, alleen heel soms ruik ik iets wat wel lekker is, maar geen idee wat het is dan :) |
Kan ook :) .
Ik vind het lekker als het lekker ruikt (eh ja logisch, maar moet ook bij diegene passen) en het niet veel te veel is. Als ik het van 3 meter afstand ruik vind ik het gewoon teveel, het moet wel subtiel blijven. |
vrouwen:
coco [chanel] aroma tonic [lancôme] pleasures [estee lauder] d&g light blue [d&G] jpg mannen: cartier [cartier] dolce & gabanna [D&G] hugo boss [die met die zilveren dop en rooie fles] jpg |
Vrouwen
- Rush Mannen - Between Sheets - Dark Blue |
Light Blue van D&G
Addict van Dior Hugo van Hugo Boss For my Peace van Esprit Truth van Calvin Klein o en Nivea is altijd goed :) |
Pusssaaay
|
Light blue van D&G
Miracle van Lancôme D'Light van Lancaster Romance van Ralph Lauren Feu d’Issey van Issey Miyake |
Citaat:
For my peace van Esprit Tommygirl van Tommy Hilfinger :) Ik ben helemaal gek op parfum :o :) |
Happy van Clinique
|
Citaat:
Oilily vind ik ook wel lekker ruiken :o |
Ralph van (jawel :rolleyes:, hoe verrassend) Ralph Lauren.
Zit in een blauw flesje geloof ik? is dat eigenlijk voor mannen of vrouwen? Zelf gebruik ik het niet, maar een klasgenote wel, en divina flor had net dit geurtje bij het rijtje van de mannen staan? :confused: Anyway, die ruikt iig lekker :) |
Vrouwen:
D&G - Light Blue ben niet de enige hier die het lekker vind zo te zien :p CkOne- Calvin Klein Hugo Boss-Women Mannen: Emporio Armani (ook de vrouwen versie ruikt heel lekker :p ) Dark Blue- Hugo Boss |
Hugo Boss - Baldesanini
gunstig maar ook wel prijzig |
vrouwen:
d'light van lancaster (is super, met glittertjes :)) mannen: tommy polo chrome |
Vreselijke stinkparfums:
Angel van Thiery Mugler en Hot Couture van Givenchy damn ik ben er nog niet overheen hoe erg ze stinken. |
Exult van Naomi Campell voor vrouwen
Hugo Boss en Mexx perspective voor mannen |
pour femme:
- tommygirl (tommy hilfigger, héél verassend) - cool water (davidoff) pour homme: - mania (armani) Enneh... er zijn zoveel geurtjes die ik lekker vind, maar ik let er eigenlijk niet echt op hoe ze heten. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is gewoon té sterk. |
For man
Bruno Banani Mexx for men Davidoff Cool Water Armani Mania deze vind ik toch wel het lekkerste, helaas is Bruno en Davidoff al weer op.. Ik vind het alleen zo duur, als je een luchtje wilt kopen ben je al gauw 50 euro kwijt |
Citaat:
|
ik heb zelf
chanel allure jp gaultier le Male hugo boss bottled CK be diesel masculine georgio armani aqua di gio |
Gucci rush en rush 2
|
Citaat:
en voor uitgaan is addict van dior verder hebbik nog iets van lancöme, en die in dat rondje flesje van Noa.. mja addict blijft het allerlekkerste ruiken, en voor mannen rush van gucci |
Lacoste en Hugo Boss
Happy van Clinique heb ik ook een hele tijd gedragen, maar nu vind ik m raar ruiken. |
Addict van Dior
J'adore van Dior Voor mannen zou ik het niet weten |
Voor vrouwen:
- Jean Paul Gaultier - Noa van Cacharell - Spanish Rose van Oilily - Flower van Kenzo - Ultraviolet van Paco Rabanne - Deep red van Hugo Boss - Dat blauwe flesje van Ralph Lauren Voor mannen: - Jean Paul Gaultier - Nemo van Cacharell - Armani *dat witte flesje, weet niet hoe het heet* - Dark Blue - Contradiction van CK |
vrouwen: miracle - lancome, noa fleur, miss dior [jasmijn <3]
mannen: jean paul gaultier |
Ik heb zelf:
Hugo Boss - Hugo Woman Jilsander - Sun Calvin Klein - CK one Davidoff - Cool Water Issey Miyake - L'eau D'issey eigenlijk heb ik bijna alleen Hugo op :S Voor mannen: Christian Dior - Fahrenheit Armani - Aqua di Gio (beetje onorigineel maar wel lekker) Hugo Boss - Dark Blue |
Citaat:
Goodlife van Davidoff voor mannen is ook lekker |
Citaat:
|
Citaat:
Heel lekker iig, maar heb het nog niet gevonden. |
Winkels als Douglas en de parfumafdeling van de Bijenkorf zijn overigens een hel... Oe al die luchtjes na 2 luchjtes testen ruik je helemaal niets meer en a :S
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan heb ik voor thuis niets meer he als ik ze op karton spuit :p |
blauwe esprit!
|
Ohja Pleasures van Estée Lauder blijft mijn favo luchtje.
|
Citaat:
|
Iemand een goede website met daarop bekende merken als Tommy, Boss, Davidoff en hun relatie tot dierproeven?
|
Citaat:
en: exult - noami campbell white musk, bodyshop |
Zelf heb ik op het moment:
Sun- Jill Sander Ralph- Ralph Lauren 12 miniflesjes onder andere: Noa, LouLou, Babydoll Ik wil graag: Mademoiselle Coco- Chanel |
Ik ga niet al m'n luchtjes opnoemen.. maar de lekkerste:
- Sensi van Armani (duidelijk op 1) - DKNY The Fragrance - Light Blue van D&G - Sun van Jill Sander Ik heb ook Pleasures intenses van Estée Lauder, maar die vind ik veeel te bloemig... |
Deze vind ik lekker :D
Exult - Naomi Campbell Hugo Woman - Hugo Boss Deep Red - Hugo Boss Elle - Emporio Armani Noa - Cacharel Feminine - Dolce & Gabana xx Shazz |
Citaat:
pas na een kwartier ofzo wordt ie lekker. |
Citaat:
En het is handig voor in de zomer.. je krijgt geen vlekken :) |
Citaat:
ik heb ook de body lotion en douche gel. |
voor mannen:
http://www.4socialsuccess.com/essent...store/hugo.jpg voor vrouwen: http://www.seidel.de/products/new/pro013.jpg |
Citaat:
|
dames:
Armani white Pleasures Estée lauder Kenzo flowers Mannen: JPG le male Chanel allure Boss bottled Rl polo sport veel lekker mannen luchtjes:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38. |