![]() |
lenzen vraagje
Ik heb dus sinds gisteren lenzen en alles gaat tot nu toe prima.
Alleen als ik naar mijn beeldscherm kijken dan is het beeld erg wazig maar als ik gewoon om mij heen kijk dan heb ik dat niet. iemand een idee wat het kan zijn? |
en als je bv. een boek leest, heb je 't dan ook? Dan zou het aan de sterkte kunnen liggen (ben je verziend?).
Ik heb dat soms wel als ik een tijd loop te 'staren' naar 't scherm (ook bij tv) maar niet de hele tijd. Als 't niet overgaat, gewoon nog even naar de opticien gaan iig. |
ja beetje vaag, nooit gehad..ja als ik lang naar het beeldscherm kijk ofzo..maar dat ligt vast niet aan de lenzen.
Inderdaad als het blijft even naar de opticien! |
Is het niet gewoon een kwestie van wennen?
Toen ik m'n nieuwe bril kreeg, (heb lenzen, maar voor als ik m'n lenzen niet kan dragen), had (en heb) ik er ook last van met tv kijken, inet, lezen etc. Maar ik draag 'm ook bijna nooit dus.. Als het aan blijft houden idd ff naar de opticien toe, lmd. |
Ik heb het soms ook wel 'es. Paar keer met m'n ogen knipperen helpt dan wel, of desnoods even m'n lenzen opnieuw indoen :)
|
Ze zeiden toen ik lenzen kreeg tegen mij dat het aan het knipperen ligt. Lenzen (en ook je ogen) moeten vochtig gehouden worden en dat doe je door te knipperen. Nou moet je meer knipperen met lenzen dan zonder omdat ze anders uitdrogen. Als je achter de pc zit, of tv kijkt, knipper je, zonder dat je er op let, minder. Komt omdat je meer staart. Dus je moet er (in het begin) aan denken dat je wat meer knippert. Maar het went.
|
kwestie van wennen ja,ik had dat eerste 2 dagen ook heel erg en daarna werd het veel beter allemaal :D
geduld hebben dus! succes ermee :p |
Het is idd een kwestie van wennen. Bij mij heeft ook 2 dagen geduurd en daarna ging het véééél beter. Ik zie nu alles scherp ze!! volhoude en nie meteen opgeve ;)
|
bij mij duurde het ook iets van een week (harde lenzen) maar daarna merk je het gewoon niet meer dus das gewoon normaal
|
dat had k in het begin ook, gaat vanzelf over na een paar dagen of een week. dus niks aan de hand..:)
kuzzies |
ja harstikke bedankt voor jullie reacties ik zie nu inderdaad een stuk normaler :) na een tijdje wennen.
|
Citaat:
Ja precies, af en toe goed knipperen en even met je ogen draaien :) |
Jaa dat heb ik ook wel eens, gewoon beetje knipperen of even ergens anders naar kijken..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:45. |