![]() |
ubb>html (en html verwijderen)
heeft iemand een kant en klaar script om html om te zetten in ubb?
wil ik gebruiken voor mijn gastenboek http://hcdbja2.endoria.net/benik/ind...ina=gastenboek ik kan het zelf ook wel gaan schrijven; maar het scheelt me weer wat werk als iemand het hier al kant en klaar heeft |
bedoel je echt niet andersom?
|
Citaat:
maar ook dat de html die in een bericht eruit wordt gehaald (was eens standaard functie voor) |
Citaat:
htmlspecialchars($aap) en als je een msg hebt met ubb codes erin: krijg je te maken dat hij geen <B> moet zetten als geen [/B] meer is.. dus dat wordt iets van PHP-code:
[_B] moet zonder underscore geschreven worden maar daar moet je maar even mee gaan kloten.. edit: wat weer een leuk board, wat hij allemaal wel niet doet met strings.. doe ik in php mode, gaat hij nog dingen verneuken.. net als javascript: kun je ook niet aan elkaar typen.. grmbl |
Citaat:
maar wat doet hij precies? als er <I> in de code staat; krijg je dat dan gewoon ook op je scherm tezien ofzo? Citaat:
PHP-code:
|
Citaat:
Zolang de karakterreeks in de string voorkomt, doe ... |
jah idd..
strpos accepteert 2 (string)argumenten: een 'zoekstring' en de string waarnaar wordt gezocht. Geeft de positie weer van het begin van de eerste keer dat de string wordt gevonden.. zo niet, dan is het onwaar. (je kan ook nog een 3e argument toevoegen: de plaats waar het zoeken moet beginnen..) |
PHP-code:
waar is die while shit voor nodig dan? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15. |