![]() |
Reageren op je eigen topics
Ik start vaak een discussie/topic en dan reageer ik maximaal één keer en daarna niet meer. Werkelijk waar zou het gunstiger zijn wel mee te praten, daar de discussie soms stil valt, maar vaak doe ik dat niet. Ik heb er gewoon geen zin in. Hoe doen jullie dit? Reageren jullie wél op jullie eigen gemaakte topics/discussies of laten jullie het er ook maar bij zitten?
|
Volgens mij reageer ik soms te vaak op mijn eigen topic.
|
Ja ik blijf meestal wel opvallend aanwezig in mijn 'eigen' topics.
|
Ik heb geen topics.
|
Citaat:
|
Net als bij andere topics eigenlijk, als er iets te
zeggen valt, reageer ik, anders niet. Lees wel altijd. (logisch) |
Citaat:
|
Hmm, ik wilde net een heel verhaal gaan houden dat dit beter past op De kantine past dan op S&S... bleeh, het staat al op DK, hoezo verward
Ik reageer meestal wel om alles toe te lichten. |
in een discussie is het superirritant als iemand die hem geopend heeft verder niet reageert dus ik reageer meestal weml minstens totaan pagina 2 oid.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat ligt aan het niveau van de topic. :)
|
Citaat:
|
Ik open nooit topics
|
Mhh, ligt eraan waar t over gaat, die van ''wat heb je gedaan vandaag'' reageer ik wel elke keer op, maar ik heb ook een topic bij liefde en relatie en waar ik dan vooral andere mensen laat reageren...
|
als het echt een discussie topic is wel ja. Dan wou ik juist andere meningen horen en verder wat erop zeggen
|
Ik ga eens een test uitvoeren. :o
|
Wanneer ik zin heb. :confused:
|
ik open nooit topics...tekort aan inspiratie zeg maar:P
|
Citaat:
|
ik ben meestal de enige die reageert ook (y)
|
Ik kijk telkens weer even of er is gereageerd. (Om dan de volgende dag tot de ontdekking te komen dat het topic is afgezakt in de lijst, op weg naar de vergetelheid.)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
moet ik nu een zinloze oersaaie , opniets slaande topic openen om het uit te vissen ?
|
Citaat:
|
ik reageer er zo'n 2 keer op. Ligt eraan hoeveel reacties hè? Als er maar 1 reactie is ga ik niet m'n eigen topic onder spammen
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31. |