![]() |
help...
Heeey, ik heb weer eens jullie adviezen nodig want zelf kom ik er niet zo goed uit....
Ik heb een jongen op vakantie in zeeland leren kennen, en dat was erg leuk hij had toen alleen een vriendin. Nu bleek dat hij bij mij om de hoek woonde, en laatst toen kwam die langs met de vraag of ik even een biertje wou komen drinken, zijn relatie was inmiddels alweer voorbij. Eerst wou ik niet, maar uiteindelijk ben ik toch maar een biertje wezen drinken omdat 't " buiten kletsen " toch wel erg gezellig was. Je voelt em waarschijnlijk al aan, uiteindelijk waren we aan 't zoenen... De avond erna waren mijn en zijn ouders er niet en ben ik daar weer een ' biertje wezen drinken ' , weer veel gekletst, gelachen en wat gedronken, en ja uiteindelijk waren we weer aan 't zoenen. We waren zo moe dat we maar in zijn bed zijn gaan liggen, en we hebben erg netjes niks gedaan behalve wat zoenen... ( ik ken hem tenslotte nog maar net, en we waren ook gewoon te moe ). Nu vind ik hem toch wel erg leuk, en zit ik met de vraag : Hoe weet ik wat die echt van me vind? ben ik gewoon 1 van zijn ' tussendoortjes' of is de kans toch wel groot dat die me wel errug aardig vind? Vandaag had ik hem gesmst dat me vakantiefoto's er waren en of die nog tijd en zin had ze te zien ( hij gaat zaterdag een weekje op vakantie naar turkije en hierna gaat die bijna meteen weer naar het leger ... ). Hij is net geweest, en omdat mijn broertje en moeder er waren hebben we niet echt alleen gepraat. Hoe kan ik nu weten wat die echt van me vind ???? :) |
Gewoon aan hem vragen.. Denk ik:)
|
Als ik het goed begrijp is zijn relatie beëindigd voor jou. Hij wordt dus tijdens zijn relatie zomaar verliefd op jou, hij is dus niet echt een trouwe jongen.
Vervolgens gaat hij doodleuk met je zoenen terwijl zijn vorige relatie net voorbij is, dat getuigt nou niet echt van sympathie, of vind je zelf van wel? |
Citaat:
Ik heb bijna negen maanden een relatie en heb hem nog nooit bedrogen en zal dat nooit doen. Toch kan ik verliefd worden op een anderen jongen, maakt mij dat ontrouw :confused: |
hey zijn relatie is alweer een poosje uit, en niet vanwege mij hoor!!!! Waar maak je dat uit op???
:rolleyes: we hebben gezoend, dit betekent toch niet direct dat die verliefd op me moet zijn ? :o |
Citaat:
|
ja...ik heb hem nu 3x thuis gezien, is het daar niet te vroeg voor? kan ik niet beter wachten tot die terug is van turkije-vakantie ? :confused:
|
neej zou t gewoon nu vragen..
|
ik zal hem eerst wel eens een smsje met wat hints erin sturen.......... :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja hij stuurt altijd leuke smsjes terug...dus ach ja !
komt wel goed, denk ik... :rolleyes: ik ben gewoon beetje gefrustreerd bezig, hahaha |
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien, als je een jongen ontmoet wiens relatie net uit is (door hem zelf), en hij gaat met jou staan zoenen, zou jij je daar dan lekker bij voelen? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik wou alleen zeggen dat ik vind dat je definitie van trouw/ontrouw mijns inziens wat raar was. Ik ben gruwelijk verliefd op mijn vriend en ik schat de kans ook niet groot/nihil dat ik verliefd word op iemand anders, nu iig. Maar toch, je gevoelens heb je niet in de hand. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hou van mijn vriend ja, dat weet ik en jij hebt geen rede dat in twijfel te trekken. Maar ik ben nog heel jong, dus waarschijnlijk zal er in mijn en zijn leven nog heel wat gebeuren, hoe kan ik dan met zekerheid zeggen dat we voor altijd bij elkaar zullen blijven? Mensen veranderen nou eenmaal. Ik wil wel geloven dat het altijd zo zal blijven maar zo naïf ben ik niet. Maar dit wordt wat off-topic.. |
Citaat:
|
Citaat:
Vertel mij wat, in mijn omgeving is het al vaak genoeg fout gegaan. Citaat:
|
Ja oke, dat kan.
Ik denk gewoon aan andere dingen bij ontrouw. Maarja, maakt niet uit natuurlijk:) |
Hahaha leuke discussie!!!
intussen ben ik erachter dat die jongen nog ( lang ) niet toe is aan weer een relatie, en we blijven gewoon goeie vrienden. Wel fijn dat ik nu wat duidelijkheid heb, en 't blijft een leukerd maar nu weet ik ( en hij ) tenminste waar we aantoe zijn. :) (y) |
Oke dan (y) :D Haha!
|
:) :D
liever een goeie buur en een dichtbij vriend, dan een verre vriend...... :p ook leuk.... :o |
"Gelukkig, die jongen is toch niet geschikt om een relatie mee te hebben. Kan ik mooi die jongen die 3 straten verderop woont nog eens nader bekijken."
:rolleyes: |
nou zeg........
je doet net alsof ik een of ander stoephoertje ben, of vergis ik mij nu hierin en bedoelde je 't niet zo ? ik kan je wel vertellen ; dat ben ik niet! en tuurlijk baal ik ontzettend, maar wat moet ik dan? ik ga toch echt niet weken depressief zitten wezen om iemand die het niet waard is en waar toch nog een goeie vriendschap in zit ? |
Relax je moet niet overal op happen :d
|
oke :)
|
Citaat:
|
Ik luister niet meer naar jou, ik luister voortaan naar Rubke, (y)
haha :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06. |