![]() |
eerste keer
mn vriendin en ik willen al een tijdje met elkaar naar bed, maar als ik een condoom omdoe kom ik al bijna en als ie dan zit en ik wil bij dr naar binnen kom ik klaar voordat ik feitelijk in dr ben, meer mensen met zelfde probleem? en wat te doen???
|
ff van te voren rukken ofzo ;>
|
American Pie 1 :rolleyes:
|
eerst bij het voorspel klaarkomen dan gaat het beter
|
dan had je de laatste 2 jaar wat meer moeten rukken.. of wat langer...
je lichaam verkennen en leren hoe je het langer uit kan houden.. |
Citaat:
|
ap 1 idd hehe
na kut voor je jongen misschien idd eerst ff aan je zelf zitten en hem er dan pas in pluggen :rolleyes: |
zo snel?? :eek:
Ja je moest in je voorgaande jaren er op los moeten rukken |
Citaat:
ennu je probleem is beter als bij mijn eerste keer (toen kwam ik helemaal niet) |
Gewoon aan iets anders denken.
School ofzo, de lelijke buurvrouw, iets wat niet erg stimulerend werkt dus ;) Think happy thoughts :p |
Citaat:
|
Pff, ik heb juist het probleem dat ik bij een eerste keer niet klaarkom :)
|
Hihi, ik moest eigenlijk wel lachen om je post. Best wel grappig, maar zeker niet om te lachen! Hoewel dat paradoxaal klinkt: het is natuurlijk niet leuk. Maar hoe vaak heb je dit geprobeerd? Stel dat je het vijf, tien keer zou proberen, mag ik dan aannemen dat het enigszins routine wordt en dat je niet meer zo snel klaarkomt? Is dit je eerste vriendin waarmee je seks hebt? Wellicht is het handig dat zij jou even pijpt of aftrekt (of je doet het zelf ;)) voordat jullie gaan neuken?
|
Citaat:
Maar idd zoals hier boven al eerder is gezegd.. zorg dat je al een x gekomen bent, misschien helpt dat! |
yo jonge je doet iets verkeert ik kom altijd meteen de eerste keer bij mijn meissies
de eerste keer dat ik sex had was ik 11 en ik kwam meteen twee keer achter elkaar multiple orgasm nigga n m still cummin baby ik ga ervoor en ga maar door met al mijn meissies ik hou nooit op en als ik toch ooit op hou dan stop ik in mijn vak dan val ik dood neer op mijn 86e na een blaaspartij van een lekker jong meissie van 21!! jonge westside je moet em gewoon eens in haar mond stoppenb en dan meteen enorm komen, dan ben je alles kwijt en dan ga je haar neuken nou jonge kijk eens hoe lang jij het volhou wssup! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:confused: |
Citaat:
en als ik dan niet klaarkom bij haar heeft het zoiets van dat ik me niet helemaal heb durven geven ofzo en dat vindt ik gewoon stom /zwak /scheit van mezelf |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Denk aan je schoonmoeder in d'r onderbroek.
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: :) :cool: :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:22. |