![]() |
Gulp
Loop ik me daar toch door de stad....
staat mn gulp wagenwijd open :) en even rustig dichtknopen lukt niet met die verdomde sluiting... wie van jullie dames maakt dit wel eens mee... of dragen jullie liever ritsen? |
t maakt me niet zoveel uit... maar ik heb eigenlijk nooit dat m'n gulp open staat gelukkig (y)
(is altijd leuk als je een vriendin moet influisteren dat haar gulp wel op staat... zo lullig, maarja haar ermee door laten lopen kan ook weer niet) |
Ik heb een broek waarin een rits zit die er volgens mij voor gemaakt is om open te gaan staan. :confused:
Je leert er mee leven. (y):) Zoveel moeite is het niet om elke ochtend even te bedenken dat dat de broek is die je NIET aan moest doen. :) |
Ik heb 1 broek met een gulp met knopen, maar die staat nooit open. En de rest ook bijna nooit.
Ik had een paar jaar geleden ook een broek waarvan de rits al open ging als ik alleen maar een beetje boog, niet echt handig :| (dus heb ik er maar een nieuwe rits in laten zetten). |
ik vroeg me al af wie dat gekke 16 jarige meisje was met haar gulp open
|
Citaat:
Maar na een half jaar raak je eraan gewend idd ;) |
gulp 0.2 voorsluiting in een broek
Een rits is ook een voorsluiting in een broek, dus wat bedoel je nou? Mij boeit het eigenlijk weinig; ik vergeet het toch bijna nooit. En als ik het vergeet is het even vaak bij een knoopsluiting als een ritssluiting.. |
Citaat:
|
Ik zou een donker steegje opzoeken :p
|
ik heb 1 broekje met een knoop (als 'sluiting') klitteband er nog over heen, en dan mote ik ook nog een rits dichtdoen. Normaal beni k gewend (na de wc oid) om 2 handelingen uit tevoeren (namelijk knoop & rits dicht). Maar bij dat broekje is dat knoop en klitteband dicht, en dan blijft die rits nog wel eens open staan :o
|
Heb eigenlijk nooit een rits, maar altijd knopen. (y)
|
Mijn lievelingsbroek heeft echt een belachelijke rits :| en ja daar heb je welles problemen mee
Maar ik ga em niet daarvoor in de kast houden ofzo. edit: hij gaat nooit helemaal open hoor :) alleen een klein beetje :| |
Dminor;
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb een keer met een open rits door school gelopen :( :o maar gelukkig werd ik gewaarschuwd.. en ik draag eigenlijk alleen maar broeken met ritsen.. ik denk ook niet dat een broek met knopen snel opengaat.. maar dat kan aan mij liggen...
|
uh mijn broertje heeft altijd expres zijn gulp open staan..
maar dat terzijde. ik zou me echt niet schamen als hij een keer per ongeluk openstaat ofzo |
Citaat:
|
aah heb ik ook vaak , heb ook zo en broek met een kappotte rits mo das zo'n zalige short ,in franrkijk heb ik dar heel de tijd mee rond gelopen( min bikini eronder) de mense keken maar dat kan me niet schelen hoor
|
knopen is vervelend ja maar toch zit het wel lekkerder als eeen rits
er komt niks tussen |
Tjongejongejongejonge.
|
Ik las Gulp als het Engelse woord voor Slik.
|
Dat kan. Neemt niet weg dat dit een gigantische up is. Voor een gulp.
|
Citaat:
|
Misschien is ze van 1922. Dan is het haar vergeven.
|
Citaat:
|
Jouw opa komt ook niet op een scholierenforum.
Damn, wat doe ík hier eigenlijk? |
Citaat:
|
Mja.
|
Citaat:
en n00dles ook! |
Citaat:
|
Citaat:
ik voel me net Gandalf :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het valt me nu opeens wel op dat Rikkus zich koest houdt.
|
Ja. Op msn ook al.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wij zijn hier toch :( |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat: