![]() |
Forummers herkennen?
Hoe herken jij forummers vooral? Is dat aan de avater of meer aan de naam? Ik heb heel erg de neiging om op avaters te letten en daar dan de naam mee te onthouden, maar als die persoon dan de avater veranderd weet ik niet meer of ik daar nou al iets meer van gelezen heb...
Of heb jij dat niet? |
Dat verklaart waarom ik sinds een dag of wat steeds de neiging heb om op mezelf te reageren :o
|
aan de naam. Maar soms dan scroll ik heel snel langs een topic en dan zie ik een avatar en dan denk ik 'heej die ken ik, dat is die en die' en dan stop ik om te kijken wat diegene op heeft geschreven
|
Eerst op de avatar, dan op de naam.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of die onthoofde Pim-avatar.. :) |
nick / avatar
|
|
Citaat:
|
aura
|
|
Meestal nickname, maar soms aan de avatar.
|
als ik snel scroll de avatar, en dan de nick
als ik rustig lees, eerst de nick en dan de avatar (wat een logica...) |
boeiend topic is dit zeg
|
Citaat:
|
aan de avatar
toen veel de avatar van psobd hadden waaronder ook mezelf, had ik wel een paar keer zoiets van ik word gek... ook als ik een bericht zoek van iemand, kijk ik als eerste naar de avatar... toch makkelijk die dingen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij de meeste mensen de naam en als iemand een bekende avatar heeft herken ik diegene daar aan.
|
vooral nick, soms naam
|
Eerst op de nick, dan op de avatar. Maar toen Quiana en Qamra toen hun naam hebben gewijzigd kon ik ze nog wel herkennen aan hun avatar.
|
|
Citaat:
|
|
Gewoon altijd de avatar, vind ik ook het interessants :D en vaak glijd mij oog dan verder omhoog naar de naam...
|
Citaat:
|
ik zie geen verschil met de andere topics
|
Citaat:
avatar nick, nick avatar..... boeiend....
|
Citaat:
|
Ik kijk altijd naar de avatar, ik stoor me er niet aan als iemand hem verandert heeft. maar dus wel als veel mensen dezelfde hebben.
Het grappige is dat als ik een naam hoor van iemand die ik alleen van het forum 'ken' dan is de eerste gedachte bij die naam wat zijn of haar avatar is (geweest)... Best wel idioot. |
Citaat:
|
Eerst avatar, dan pas nick. :)
|
aan de ava's eerst , en van sommigen ken ik de nick , maar verwar ik ze door elkaar als ik de ava nie zie
|
ik houd me avanter meestal errug lang net als me sig. daaraan ben ik te herkennen.
De kern van me sig is nog steeds hetzelfde. Meestal herken ik andere gewoon aan de av. |
Vooral aan de avatar. Mn scrollwiel blijft regelmatig even stilstaan bij bepaalde avatars (erg vervelend als die dan veranderd wordt :D)
|
Als de nick verandert wordt, raak ik in de war, en dat geldt ook voor de avatar. :o |
Citaat:
|
Vooral op avatar
|
WAT? hoe ik forummmers herken?
De relevantie van het inhoudelijk idee in ere te houden van het gedachtespinsel dat deze topic ter wereld racht overweeg ik reeel een serieus antwoord te geven dat ik immer en alleen let op de komplete inhoud van het bericht, de subliminale boodschap en het pschologisch-juvenile conflict meegezonden in het bericht. kortom: ik lees het hele bericht, en ik weet wie je bet ^_^ :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Aan de avatar.
|
Citaat:
of lijkt dat maar? :o |
meestal aan hun signature of aantal posts
:rolleyes: avatar, lijkt me duidelijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:50. |