![]() |
fruitkicks
Ik eet veel fruitkicks (m.n abrikoos en bosvruchten), omdat ik ze lekker vind, het een goed tussendoortje is voor me en me ervan weerhoudt snoep ofzo te pakken.
Maar zijn fruitkicks wel zoveel gezonder dan een koekje? Zit er veel suiker in? Passen ze een beetje in een dieet? Iemand antwoord op deze vragen?? |
In fruit zit inderdaad redelijk wat suiker (fruitsuiker). Het verschil met koekjes is dat er in koekjes ook nog eens vetten zitten en bij fruit niet. En fruit is natuurlijk veel gezonder op andere vlakken, zoals de vitamines.
|
Citaat:
@tulpje6: www.liga.nl . Kan ik Liga EverGo Krenten eten als ik een vermageringsdieet volg? Eén Liga EverGo Krenten bevat 70 calorieën, dit is ongeveer gelijk aan één onbelegde boterham. Liga EverGo is volgens de criteria van het Voedingscentrum een voorkeursproduct binnen de tussendoortjes. Het levert veel koolhydraten en voldoende voedingsvezels, B-vitamines en mineralen, zoals ijzer. Het totale vetgehalte is lager dan 30 energieprocent, terwijl het gehalte verzadigd vet zelfs minder dan 11 energieprocent is. Liga EverGo is prima in te passen in een vermageringsdieet, maar kan niet ongelimiteerd worden gegeten. Voor meer informatie ga naar het onderdeel Voedingsinfo en klik op voeding bij afslanken. Edit: kies ik nog 't verkeerde koekje :o, maar misschien eet je deze ook wel ;) Klik hiervoor op productinfo bv. (daar staat nog meer) Verantwoord tussendoortje: voor directe energie Voorkeurstussendoortje volgens criteria van het 'Voedingscentrum' Totale hoeveelheid vet en verzadigd vet beneden de normen juiste hoeveelheid voedingsvezels (3 g/MJ) Rijk aan ijzer Rijk aan vitamine B6 Recept zonder koemelk Recept zonder kippenei Per biscuit verpakt |
Citaat:
|
Probeer ze eens zou ik zeggen...ze zijn echt heel lekker ;)
|
Ja ze zijn inderdaad lekker. Ik eet er altijd eentje nadat ik gesport hebt. Beetje verslaving geworden :o
|
Wat zijn nou eigenlijk precies fruitkicks? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgensmij zijn ze niet zoveel gezonder dan koekjes, die paar procent fruit die erin zit helpt niet veel, maar ze zijn idd wel heeel erg lekker.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44. |