![]() |
Soort zoekt soort
Kennen jullie dat? Van die vrienden/kennissen die gewoon gestoord zijn, waarvan je dan denkt... Tjeetje trek ik die mensen aan?
|
Ik ben een roepende linkso in een rechtse woestijn ;)
|
Ja, ik herken de gestoorde vrienden, maar nee, ik verbaas me er niet over dat ik zulke mensen aantrek.
|
nee
|
Citaat:
|
Toch zou ik niet willen ruilen, ik hou niet zo van de lucht van geitenwollen sokken ;)
|
:)
|
nee
|
Citaat:
|
gestoorde vrienden.... jah die heb ik wel... maar wel lief gestoord of gewoon prettig de weg kwijt.... ag ze beweren dat ik ut gekste ben maar dat valt reuze mee tog....
|
Niet echt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
;) |
mjoah, klopt we longeveer :P Bijna al mijn vrienden zijn behoorlijk maf :P (uitzondering daar gelaten, nee Morgan niet jij, jij bent de ergste ;))
|
Ken geen gestoorde mensen, gelukkig. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik denk t niet, ik weet t zelf dat dat gebeurd.
|
nou ja, iedereen heeft wel iets gestoords, dus opzich, is t dan ook niet echt vreemd als je die mensen aantrekt, ....je kunt zegmaar niet anders,.......ofzow
mja, iedereen zegt ook wel van zichzelf dat ie gestoord is......(k ken weinig mensen die dat niet doen, zegmaar beina geen) |
Citaat:
|
Nee, die mensen trekken mij aan. :D
|
Mijn vrienden en ik denken vaak hetzelfde en hebben dezelfde humor...
|
Ik heb alleen maar vrienden met mijn smaak, en humor :D
|
Citaat:
|
Zij zijn niet gestoord geweest vanaf het begin.. maar ja waar je mee omgaat word je mee besmet.. ;)
(daarbij hou ik ook niet van mensen die niet af en toe effe gek doen.. en die mensen zijn gelukig zeldzaam --> ik hou van bijna iedereen!! ;) :D) |
Citaat:
|
Ja en het ergste is nog dat ze mij ook gestoord vinden. Maar dat ligt geheel aan hun :P
|
Nee.
|
Nou... ik krijg af en toe wel eens mails van mannen van een jaar of 40 die contact met me willen hebben
Dan vraag ik me echt af wat er aan mijn profiel zo interessant is dat ze mij mailen... vriendinnen hebben er nooit last van |
Neuh. :)
|
ik ken maar vrij weinig 'normale' mensen, dus wat dat betreft is het misschien wel van toepassing :p
|
nee.
|
Mwah.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Ja" "En, beviel het?" Ik ken dus serieus geen gewone mensen, lijkt me ook écht heel erg saai! |
Citaat:
|
Een vriendin van mij had dat gisteravond, op 1 of andere manier trok ze allemaal dezelfde soort vieze, oude, ranzige mannetjes aan :D
|
Veel van me vrienden hebben wel wat dingen hetzelfde als mij, zelfde humor, zelfde maffe acties. Gelukkig zijn er ook wat tegenpolen bij
|
Veel van m'n vrienden zijn best wel maf ja, maar dat ben ik zelf ook wel eens dus ik neem t ze niet kwalijk.
Ik heb meer problemen met de mensen die ik niet zelf 'gekozen' heb. Dan denk ik echt 'jeezus, is dat familie van MIJ?!' |
Citaat:
geologen zijn gek :o |
ik ben de enige in mijn soort :p
|
Jij was dat paardje toch? ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
uitgerekend dat word onthouden :D |
Hehe (y)
|