![]() |
Verborgen binnen in
Starend in de spiegel
weerspiegeling van thuis verstopt onder een bleke huid maar van binnen is het vuur verschroeid, gebrand tranen helpen niet te doven wat zo hevig gloeit verborgen binnen in Starend in de spiegel ogen met verleden dit gezicht is niet altijd geweest zoals het nu naar zichzelf staart een meisje nog niet eens een vrouw van top tot teen gevuld met woede gehuld in ongloof en haat verborgen binnen in Starend in de spiegel dit heeft ze te vaak gezien de aanblik van haar te veel geworden bestaan rimpels als kringen in het water tranen spatten op komen weer neer en breken haar hart zoals ze daar staat een teer lichaam uitgemagerd door alle hoop vervlogen verborgen binnen in Ze wou alle tranen vangen verdriet van iedereen haar liefde voor anderen werd haat haat voor haarzelf met minachting ademde ze minachte haar zelf minachte de dagen die ze leefde de dagen die ze vergat en die ze onthield haar liefde voor andere maakte haar blind blind voor haar zelf de schoonheid die ze bezat veborgen binnen in |
Ik vind hem soms niet echt lopen, maar dat zal wel aan mij liggen. Het onderwerp en het gevoel vind ik wel mooi!
|
ik vind hem echt mooi en ik vind het niet erg dattie zo nu en dan niet loopt want daty past er wel bij
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57. |