![]() |
dik oog
Ik werd vanochtend wakker, toen kreeg ik m'n ogen bijna niet open. :eek: Een oog bleek helemaal opgezwollen te zijn, ik dacht eerst aan een muggenbult, maar toen bleek m'n andere ook ook een beetje gezwollen. Het voelt alsof er heel veel vocht inzit. Heeft iemand misschien een tip om het weg te krijgen?
|
dat had ik een tijdje terug ook
je hebt last van een onstoken ooglid en dat is heel vervelend je moet gewoon ff naar de huisarts gaan en een antibiotica kuurtje halen |
[flauw mode on] lijntopic? [/flauw mode off]
Je krijgt niet altijd een kuurtje hoor, je moet het schoonmaken met gekookt (en dan natuurlijk AFGEKOELT) water. En dan van buiten naar binnen vegen om het schoon te maken. Das iig tijdelijk, bel wel even met je huisarts :) |
Is het niet gewoon een zwelling of een ontsteking? Na twee dagen was deze helemaal weg bij mij, zonder medicijnen.
|
ik had het ook eerder gehad... was binnen een ochtend weg
de tweede keer was het veel erger ... hele dik en pijnlijk en het bleef dik dus vandaar dat kuurtje waren trouwens geen pillen, maar een soort gel dus zo ernstig is het niet hoor |
Als het gewoon vocht is dan trekt het binnen een paar dagen wel weer weg.. Zou dan niet met antibiotica gaan lopen klooien das alleen maar ongezond dan...
|
Citaat:
kheb er toch geen last meer van |
Citaat:
|
Bedankt voor jullie reacties, het is al veel minder, dus ik hoop dat t morgen helemaal weg is...
|
Citaat:
|
na mijn oog was serieus zo groot als een tennisbal en als iets pijn doet dan is dat meestal toch niet goed :o
was btw de eerste keer dat ik antibiotica kreeg |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12. |