![]() |
Blackout (Nieuwe Dropkick Murphys)
Na enige aansporing leek het me wel de moeite waard om een poging te wagen door deze topic te openen. ;) Wat vinden zullie van het nieuwe album van de Murphys?? Persoonlijk moest ik ff wennen door het gemis van Spicy, maar naar mijnersinziens is het een strak album. (y) Dus Murphyfans verenigt u in deze post en brand los!
Dropkick |
Mwah ik vind het een beetje sukkels. Nu staan ze op Pinkpop en weetikwat, worden ze door de CJP getipt, en luisteren alle yuppenkindjes ernaar...
|
nah dat valt wel mee maar ik vind t wel een slecht album; de andere albums van hun zijn wel beter, maar ze zouden zich wat moeten vernieuwen ofzo....
|
Tis alleen maar slechter geworden sinds Do or Die. Waardeloos is t.(heb ze nooit geweldig gevonden hoor).
|
Ik vind het album zwaar tegenvallen
|
ik moet hem nog horen, terwijl ik de vorige 3 cd's aangenaam vond om te luisteren. Zal hem binnenkort eens lenen en dan besluiten of ik hem ga fikken of kopen of niet.
|
Ik vind het jammer dat ken casey zoveel zing, ik hoor liever Al bar maar zoals Do or Die zal het wel nooit meer worden hoewel dit album toch wel leuke nr's heeft
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08. |