![]() |
Belastingaangifte vraagje
ff zomaar een vraagje...
Wanneer moeten de belastingpapieren worden ingevuld? April of zo? Wi kan het me vertellen? |
de meeste mensen vullen die dingen in februari of maart in. Als je zelf niet weet hoe het moet kan je naar een accountant gaan of iemand bij jou in de duurt die er verstand van heeft
|
Citaat:
|
Krijg je dat soort troep toegestuurd of moet je daar zelf mee aan de slag? Ook ik weet er weinig van, hmm, je moet alleen belastingaangifte doen als je werkt toch (of als je een zeer groot vermogen zou hebben)? :)
|
Dit vu; je in tussen januari en april. En hierin dien je "al" je inkomsten (uitkeringen/loon/rente/vermogen) in te vermelden. Iedereenm die 18 jaar of ouder is dient dit toen doen (of samen met de partner) als ikhet goed heb
|
je bent nix verplicht om in te vullen TENZIJ je een aangiftebiljet toegestuurd krijgt. Ook al moet je betalen (tel vaste banen even niet mee), dan hoeft dat niet tot een bedrag van EUR 150 (als ik me niet vergis). Als je geld terugkrijgt ben je niets verplicht in te vullen. Of het slim is niets in te vullen is een 2e. Volgens mij mag je tot 3 jaar na het betreffende jaar aangifte doen met je T(j) biljet.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58. |