![]() |
Eminem, 50 cent vs Ja rule loopt uit de hand
ik heb gehoord dat Ja Rule serieuze plannen heeft om eminem en 50 te laten vermoorden.
50 en Em dragen nu allebei een kogelvrij vest en eminem heeft altijd 6 cia agenten om zich heen wel leuk om die disses te luisteren, maar het loopt uit de hand! |
dalijk zijn ze alledrie dood. dat is wel erg gangsta.
maar nee, 50 cent moet blijven <3 |
Citaat:
|
6 cia agenten? Yeah right buddy hahaha. Denk je dat de Amerikaanse overheid Eminem gaat beschermen? Dat zou waanzin zijn. Denk dat ze die 3 figuren liever dood zien dan levend :D
|
Creatieve publiciteitsstunt moet ik zeggen.
Beetje jammere figuren verder. |
Citaat:
hij neemt die bedreigingen die jhij ook krijgt van andere hardcore gangsters erg serieus want als zij zeggen dat ze wat doen doen ze dat ook dus zou ik dat ook doen en hij betaalt 160 000 dollar per jaar aan die lui dus dan zien ze hem niet liever dood voor dat geld wat ze van hem krtijgen! |
'hardcore gansters' :D
Je leest te veel de break-out. |
Citaat:
|
Alsof je de cia in kunt huren hahaha. Central Intelligence Agency droplul. Je bedoelt bodyguards!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
droplul:D;) |
Je snapt het niet echt he?
|
de cia heeft wel wat beters te doen, terroristen opsporen ofzo, niet 2 kindertjes beschermen die iemand anders een eikel noemen en nu bang zijn dat de eikel ze gaat slaan
|
like i care..ze schieten elkaar maar overhoop
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pfff, als de CIA zo openlijk te koop is voor 'maar' 160.000 per jaar, dan houden ze geen agenten over toch? Dan wil iedereen beschermd worden door dat zwaar overgewaardeerd stel stadswachten.....
En al die ruzies zijn toch maar publiciteitsstunts. Ja's verkoopcijfers vallen een beetje tegen, dus nu doet ie zoiets...triest |
Citaat:
fuck die lui man stelletje '' gangsters'' |
Doe jij ook mee of niet ?
je weet er zoveel vanaf.. :p komt het ook op CNN ofzo |
En uiteindelijk komen de 2 vermoorde rappers weer terug samen met 2pac en worden ze presidentskandidaat.
|
Citaat:
|
Laat ze lekker alledrie de pijp uit gaan muziek is toch bagger:P
|
Citaat:
Nee, dan die tough guy hardcore Hell Yeah! The war is on, best beware Crew verse crew, fists will flare Called us out, don't look hard Want a piece, here we are! Those who want some come and get it Better come strong or don't come at all! 2x This is not a threazt it's a promise! 4x Understand, mother fucker! Enough with the mouth Sombody set it off We're not intimidated so lose that thought Wanna see blood spill it from these veins Teach us a lesson make us taste the pain Bring the beatdown try breaking there bones maarg oed. ik geef geen ene shit om al die rappers met hun loze kreten. Image is tot kunst verheven, maar er resteerd nog altijd een gapend gat tussen zeggen en doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
I Don't Give a F*CK
Al die Ghetto beren zijn stuk voor stuk WANKERS (in 50 cent taal) |
Citaat:
|
Dat heet toch niks aan de hand muziek tegenwoordig? of iets in die geest :D
|
Citaat:
hoe weet jij dat? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
6 CIA agenten das knap... En een beetje goeie sniper mikt op de traingle of death ( de dodendriehoek tussen je ogen die doorlopen in een punt naar je neus, als je daar iemand raakt verstijft ie) dus niet op zn borstkas ;) En een paar van die debiele yoyoyo gasten (gaat me niet om hun ras, maar om de muziek die ze maken ) minder vindik ook niet erg, laat ze elkaar maar uitmoorden :D |
Van Eminem zou het zonde zijn ja..
|
Citaat:
http://www.youthoutlook.org/newsphot...4_1_50cent.jpg |
God ik smeek u, ik wil alleen maar op TRL komen!
http://www.youthoutlook.org/newsphot...4_2_jarule.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
*ik heb een toetoetoeter op m'n waterscooter* alalalalalala |
want carnaval zit in jou genen :p
|
idd ik hou wel van een polonaise en een stuk of wat stevige meezingers
|
Citaat:
|
Bier und apfelkorn sjalalalalala
|
ja, dat dacht ik al, rauw rauw rauw ich lust dich rauw!
|
Citaat:
|
Citaat:
goedkoop & lekker :p |
laat ze elkaar maar afmaken. ik zal ze niet missen.
|
Citaat:
eminem begon leuk maar heeft het grootst verpest bij mij. Geef mij maar de old-school gangsta uit de early 90s |
Laten we hopen dat ze elkaar afmaken. Het liefst zodanig dat ze hitmen tegelijk op elkaar afsturen, zodat ze allemaal 'n kogel krijgen.
|
Citaat:
je zei eerst 6 CIA agenten... Die lui hebben daar geen ene fuck mee te maken... Ex CIA agenten kan wel kloppen, aangezien het meerendeel daarvan de beveiliging in gaat... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21. |