![]() |
Wat vergeet jij snel?
Ik vergeet namen echt 2 seconden nadat ik ze gehoord heb. :o
|
De pil. :D
En namen ook ja. |
Citaat:
|
Namen vergeet ik niet, alleen wel bij welk gezicht ze hoorden
Dus als ik veel nieuwe mensen ontmoet, weetik na afloop wel welke namen al die personen hadden alleen zou ik ze een volgende keer niet herkennen |
Citaat:
|
De pil
|
Tijden dat ik moet werken.
|
Mijn bibliotheek boeken inleveren :o
Ik denk nu 2 maanden te laat (heb net een ''te laat kaart'' ontvangen :() |
afspraken waar ik weinig zin in heb, vergeet ik altijd.
|
veel dingen dat tegen me gezegt wordt als ik bezig ben.
|
Namen, telefoonnummers, jaartallen,....
|
Ik vergeet het altijd als ik aan de lijn doe :D
(en dan na een reep chocola: OW OEPS!!! :D) |
Belangrijke dingen te vragen. (n)
|
Alles eigenlijk
|
Namen
|
Namen, na de eerste keer dat ik ze gehoord heb. Na de 2e keer onthou ik ze wel.
Dingen waar ik geen zin in heb. |
Ik vergeet altijd nuttige dingen te doen. Dan is er zo weer een dag voorbij dat ik alleen achter de computer heb gezeten... (en met nuttig bedoel ik ongeveer alles behalve computer, tv, muziek luisteren en lezen...)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de pil, woorden, werktijden, bustijden, treintijde
|
Citaat:
|
wat we gisteren gegeten hebben
|
Citaat:
en namen natuurlijk ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die eh... hoe heet het ook al weer...
|
Wow, dit topic herinnert me eraan dat ik mn kamer nog moet stofzuigen (y) Bedankt he!
|
Dingen die ik moet onthouden :S
|
dingen die ik moet doen, en dan lig ik 'a vonds in bed en denk ik: oja, dit had ik willen doen, en dat, enz.
|
de datum
|
Namen, datum, nummers, gezichten,
juist (vooral) op de momenten dat je ze nodig hebt. :o |
onbelangrijke dingen
|
ja wat je gisteren gegeten hebt en naar welek programmas je gekeen hebt zo van die dingen die ze in de lgere school vaak vroegen of in de franse lessen :s
|
umh *denkt*
volledige namen (Martijn umhhh achterwegen? nee achternogwat), Dingen waar ik geen zin in heb, iemand terug bellen als ik zeg :ik bel je over 10 minuten wel weer |
Sinds een poosje gaat het steeds slechter met m'n geheugen en vergeet ik bijna alles nadat het net tegen me gezegd is.
|
Citaat:
|
namen, de datum van vandaag en tijden wanneer ik iets moet doen
|
namen
|
namen, m'n sleutels, m'n schooltas (als me moeder het niet zei was ik hem vergeten)
|
Namen en vooral dingen die ik op school leer.
|
Dat ben ik vergeten.
|
Wat ik in topics wil posten nadat ik ze gelezen heb, op "reply" heb gedrukt en eerst een ander IE venster ben gaan lezen totdat de replypagina geladen is...
|
Ik vergeet helemaal niet snel dingen, maar telefoonnummers ben ik een ramp in... Na drie maanden weet ik zelf mijn eigen nummer van mijn mobiel niet... :o
Andere nummers ben ik in 5 minuten vergeten... Leve het telefoonboek! :D |
Na de zomervakantie mijn klasgenoten :D
orthodontist (tja nu heb ik geen beugel meer maar moet nog steeds komen :( ) uhhhhh ik had nog iets mhhh ben ik vergeten :D |
Van die kleine dingetjes die ik nog moet doen in huis, zoals mijn lege flessen opruimen, vaatwasser uitruimen, mijn kamer stofzuigen, was ophangen en nog meer van die klusjes.
|
in de vakantie vergeet ik ook altijd welke dag we zijn , maandag dinsdag , .... allemaal hetzelfde (op school ook heel soms heb je dan verkeerde boeken mee enzo :s)
|
dat ik huiswerk heb
en dat ik griekse so's moet leren.. :D |
Ik vergeet vrijwel nooit iets :)
|
Ik ben nogal chaotisch, ik vergeet vaak afspraken. Op mijn werk heb ik vaak wel eens dat ik bestellingen vergeet, maar dat is omdat ik dan met meer dingen tegelijk bezig ben.
|
Ermh, alles....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:58. |