![]() |
Orlando Bloom beste en lekkerste acteur van allemaal?
Plaats je reactie van wat jij van Orlando Bloom vindt
|
mijn mening is bekend...denk ik :p
|
Citaat:
|
Beste? No way
|
Citaat:
|
Nee, echt niet. Ja hij is wel lekker enzo, maar hij heeft nog lang niet genoeg van zich laten zien om m de beste te kunnen noemen (waarschijnlijk ga ik dat ook nooit vinden :D ) In PotC bijvoorbeeld zijn Johnny Depp (<3) en Geoffrey Rush vele malen beter, hoewel ik moet zeggen dat hij daarin, evenals in LotR, nou niet echt een interessante rol in had...
|
Hij's cool (y), en zeker lekker. Maar ik ben wel benieuwd naar zijn volgende filmrollen, Troy enzo. (In Pirates liet hij zich trouwens qua acteren van een goede kant zien, maar Johnny Depp steelde hoe dan ook de show. Vind ik dan.)
Mjah. Vaag. Sorry :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*zie avatar* :D |
Citaat:
|
Hebben jullie die andere topic niet genoeg verneukt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enne, het is dat topic. |
Citaat:
|
Hallo lieve mensen!
Heb gisteravond met veel plezier het potc topic gelezen ( wat uiteindelijk dus voornamelijk over orlando ging :D ) en nu wil ik ook ff m'n ei kwijt: Orlando is hot maar zeker niet de beste, maar hij heeft tot nu toe ook geen bijster interessante rollen gehad jammer genoeg :( ... Ik zou hem wel wat vaker over het witte doek voorbij willen zien huppelen :p |
Wel de lekkerste acteur :D
Oeh.. |
Citaat:
ik vind je nu al aardig! over dat huppelen! |
Beste acteur is hij zeker niet. Lekkerste.. tja.
Orlando Bloom kan me op het moment totaal niet boeien. *gasp* En ja, dat meen ik :D |
de lekkerste blijft voor mij colin farrell :)
|
Beste noch lekkerste.
|
Citaat:
|
nou... hij kan iig goed zwaardvechten:D:D:D
maar ja... ik heb zowieso al iets met zwaardvechten... voor de rest heb ik best respect voor hem aangezien hij een jaar voor de opnames van LotR nog verlamd was door een gebroken rug en hij nu zo goed fysiek zware rollen kan invullen... hij is echt uit een best wel diep dal gekropen en dat vind ik knap... tja lekker... val niet zo op mannen dus tja... en beste... neuj... is hij ook niet... hij is wel oké...:) om maar even een euh... tja... inzicht te geven aan de vrouwen hoe de mannen er tegenaan kijken;) |
Citaat:
oeh..ik ben ook into zwaardvechten! :cool: ik wil dat ook kunnen maar dat kan je hier nergens leren :mad: |
Citaat:
goed zoeken... nou ja ik zoek ook nog steeds hoor;):) als je iets vind moet je het maar zeggen:D |
Citaat:
|
Ik vind heb noch abnormaal lekker, noch abnormaal goed.
|
Citaat:
|
ik hoop dat iemand die bloomgozer wil vermoorden. LOTR is toch al gefilmd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en waarom zijn mannen tegen hem? concurrentie?? ;) wat vind jij toeter? |
Citaat:
nobody kills Orlando :mad: :mad: get your dirty hands of him :mad: nee ik vind dit een zure opmerking..net of hij gemaakt is om in LOTR te spelen en dan meteen weer mag oprotten..neen zo werkt dat niet!! en ik ga over 20 uur en 3 kwartier lekker weer naar POTC |
Citaat:
en zie ook een paar reacties eerder... vind alleen dat 3rdRock eigenlijk zijn mening beter mag onderbouwen... snapt u? zuigduimpje... of hoe je ook heet... |
Citaat:
als baby dus dat ik daar later geen stomme berichtjes krijg als ik wat wil vragen aan de mannen hier..oke? |
Citaat:
|
en die berichten en *sarcastische rolleye's* had ik ook wel gezien maar er zijn nog meer jongens/mannen dan alleen jullie
|
ieder z'n eigen mening..:D
|
ja, maar die reageren hier niet... en aangezien je zo tegen mij reageerde :( durf ik hier nog maar amper iets te zeggen :eek: :(
|
nope.. johnny depp is al 40 jaar de mooiste... en dat blijft ie nog heel lang :p
|
Citaat:
Ontopic: Citaat:
|
Citaat:
wat een vreemd topic btw... waarom zit hier geen slotje op? |
Citaat:
|
lekkerste: zeker wel
beste: zeker niet |
De besten zijn trouwens Johnny Depp & Alan Rickman. Dus. En de lekkerste.... Ach... Tsja... Daar ben ik nog niet uit.
|
Lekkerste zeer zeker. :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:49. |