Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   stikneigingen????? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=56864)

cyb@gurl 15-04-2002 21:31

stikneigingen?????

het zal vast al heel erg vaak gevraagd zijn maar wil iemand dan plz ff dat adres hier neer zetten? merci d 'avance

heb 2 keer geblowd, eerste keer ging alls goed, maar 2e keer(wat meer) toen sloeg het me daar op me keel ! net of ik stikte helemaal hoesten enzo, en dat bij elke trek die ik nam..:rolleyes:
Nu is the big question dus: heeft die vent me gewoon troep gegeven of is het normaal en wat hoort de reactie te zijn(ook als je nog nooit(of in mijn geval dan 1keer) heb gedaan?

volgens mij heeftie me gewoon wat aangesmeerd:D

ick 16-04-2002 02:23

Citaat:

cyb@gurl schreef:
het zal vast al heel erg vaak gevraagd zijn maar wil iemand dan plz ff dat adres hier neer zetten? merci d 'avance

heb 2 keer geblowd, eerste keer ging alls goed, maar 2e keer(wat meer) toen sloeg het me daar op me keel ! net of ik stikte helemaal hoesten enzo, en dat bij elke trek die ik nam..:rolleyes:
Nu is the big question dus: heeft die vent me gewoon troep gegeven of is het normaal en wat hoort de reactie te zijn(ook als je nog nooit(of in mijn geval dan 1keer) heb gedaan?

volgens mij heeftie me gewoon wat aangesmeerd:D

heb ik ook wel'ns gehad... dan is't gewoon jouw dag niet om te spacen... ken gebeuren... zonde dat je 't je 2e keer al heb.... als je 't echt vaak heb kan je beter stoppen... als je 't heb gewoon kappen voor die dag ,alter weer proberen :)

cyb@gurl 16-04-2002 10:38

oja was er vergeten bij te zetten dat ik behalve een vlaag van misselijkheid ookniet echt wat voelde!

Internationalist 16-04-2002 10:49

Citaat:

cyb@gurl schreef:
oja was er vergeten bij te zetten dat ik behalve een vlaag van misselijkheid ookniet echt wat voelde!
De verschijnselen die jij opnoemt komen vaak voor bij beginnende gebruikers en zijn niet gevaarlijk. Ook THC is een stof waar je lichaam aan moet wennen en dat gaat de eerste keren vaak gemoeid met: misselijkheid, hoofdpijn, duizeligheid en een vervelend gevoel in de keel.

Ook kan het zijn dat het krachtiger was dan de vorige keer. Vaak roken krachtigere soorten een stuk zwaarder. De sterke hasj die ik laatst had deed mij ook bijna stikken en k heb nog nooit zoveel gehoest als toen, en ik heb toch niet het idee dat het troep was...........

Hoort er gewoon bij, even doorbijten of stoppen, maar het is iig niet blijvend, en geloof me, de lijpheid komt nog wel :)

cyb@gurl 16-04-2002 12:39

heey thnxx he voor de reacties!
ok we gaan door tot het bittere eind ;)

ick 16-04-2002 23:33

Citaat:

cyb@gurl schreef:
heey thnxx he voor de reacties!
ok we gaan door tot het bittere eind ;)

i live to smoke, that made me smoke to live :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:59.