![]() |
Bultje onder oksel?
Ik heb sinds gister een klein bultje onder mn oksel, hij is opgezwollen en rood, en vooral pijnlijk (helemaal met deo spuiten) Het is geen muggebult, meer eens soort puist? Maar die kan je daar toch niet krijgen? Weet iemand wat dit is?
|
scheer je je oksels? het kan daar van komen, al helemaal wanneer je net na het scheren deo gaat spuiten, tis verstandiger om voor dat je naar bed gaat je oksels te scheren zodat het zich kan "herstellen"
|
Ik heb dit ook wel eens.
Bij mij komt het doordat ik m'n oksels scheer waardoor ze geirriteerd raken. Ik weet niet of dit bij jou ook het geval is. Verder zou ik gewoon even afwachten.... geen deodorant spuiten want dat doet pijn. Ik denk zelf dat het bultje over een paar dagen wel weer verdwenen zal zijn als je huid een beetje tot rust is gekomen! |
Waarschijnlijk een opgezette lymfeklier
|
Kan een ingegroeid haarzakje zijn. Lijkt het een beetje op een harde pukkel?
|
hebk ook gehad vorige week,gaat vlug weg hoor,is meestal van te scheren :)
|
ingegroeide haar>? in dat geval moet je even dat haartje daterin zirt loskrabben zodat het weer gewoon groeit, heb ik wel eens tenminste :).
|
Citaat:
|
Ik heb geen idee wat het is, maar als ik het heb, (dat komt dan door het scheren van mijn oksels maar ik weet niet of je dat doet) smeer ik er Calendula op van VSM. Dan stopt het in ieder geval met jeuken en de pijn gaat ook weg, waardoor je huid dus tot rust komt.
Misschien een ideetje? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:50. |