![]() |
Heb je wel eens blauwe ballen gehad?
ok, dit topic is voor de jongens, had niet veel te doen dus ging maar een topic verzinnen, titel zegt het al, heb je wel eens "blauwe ballen" gehad?
ik zal zelf wel even beginnen, Jah dit heb ik 1x gehad dit was toen ik net wat had met mijn ex-vriendin. Ik was een avondje naar haar gegaan en toen hebben we de hele avond een beetje elkaar zitten kussen en strelen (meer details geef ik niet :)) naja, dat ging dus een hele avond zo door en toen ik naar huis ging, tjah eh zat ik niet zo lekker op mijn fiets zullen we maar zeggen :) dit gevoel heb ik thuis laten verdwijnen door enige manuele stimulatie (we houden het netjes he). Eh dat was het zon beetje in grote lijnen, owjah ik heb haar dat verder nooit verteld en het is ook maar 1x voorgekomen. |
wtf zijn blauwe ballen?
|
citeer:
Als je erg opgewonden bent, maar niet klaarkomt, kun je een onaangenaam gevoel in je ballen krijgen. In de volksmond heet dit “blauwe ballen.” Bij opwinding stroomt er namelijk bloed naar je balzak, waardoor deze een wat blauwe kleur krijgt. Als je klaar bent gekomen, stroomt het bloed vrij snel weg en heb je nergens last van. Maar zonder orgasme kan het wel twee uur duren voordat je ballen weer hun normale omvang hebben Bron: dit is de bron |
|
Citaat:
|
ik niet ik maak het altijd af :D
|
Citaat:
|
Citaat:
btw die andere staat 4 of 5 pagina's verderop dus ik starte maar een nieuwe |
Citaat:
|
ok, bedank voor je oplettendheid :) en mss wil jij ook nog wat ervaringen delen?? :)
|
Ja, k'heb ze ook gehad weet ik achteraf :P
Idd aan het begin van de relatie, middagje strelen, knuffen, etc, 'savonds weer naar huis en dan zit je idd niet zo lekker op je fiets :| k'was telkens bang dat ik iets geplet had doordat ze op me lag ofzo :o |
jah, heb het wel eens gehad ja :)
:o Opzich nog niet zo super naar gevoel, totdat je op een zadel moet zitten ja :D |
Diverse malen...
|
jaa..auw.. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb ook weleens een blauwe eikel gehad, of valt dat niet in dit topic :p
|
Allemaal de schuld van smurfin.
|
Citaat:
Citaat:
owwe MrOizo, ligt eraan hoe je er aan kwam, als je tussen de deur kwam tjah dan moet je toch echt naar een ander topic. en dan heb ik nog een vraagje, wat hebben jullie gedaan met dit gevoel, heb je gewoon gew8 tot het voorbij was of het je het (net als ik) zelf opgelost??? |
edit: oeps 2x, kan ik deze post verwijderen? anders neetm ie alleen maar plaats in
|
gisteravond nog :|
|
Citaat:
EDIT: is gisteravond zaterdag btw (is nu zondag) of vrijdag |
Citaat:
Maareh, meestal was het wel weer wat weggetrokken [niet door mij, vanzelf, begrijpu :rolleyes: ] als ik thuiskwam [aargh, dubbelzinnigheid] en een glaasje had gedronken ofzow... Meestal voor het makkelijk kunnen slapen later nog wel ff bezig gegaan... :rolleyes: K'heb d'r trouwens tegenwoordig geen last meer van, best vreemd... |
Dit begin oud te worden :rolleyes:
|
Citaat:
|
wel hele mooie roze ;) :D
|
Ik doe niet aan ballenverven
|
Citaat:
|
Nooit last van gehad...meestal kijk in niet naar mijn ballen als er zo intensief mee wordt omgesprongen dat er de kans is dat ze blauw worden.
|
Citaat:
Sterf anders een pijnlijke dood ofzo. *Ontopic* Nog nooit gehad, en dat wil ik graga zo houden ;) |
Citaat:
|
Citaat:
kheb ze nu nu voor het eerst oh lol dat voel dus kut |
Citaat:
|
Citaat:
ow enne Nare Man, ik keek er ook niet naar dus weet niet of ze echt blauw waren (kende het begrip toen nog niet) maar het gevoel was zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer onprettig en het fietsen maakte het er niet beter op :( |
Oei... Ook een paar keer gehad, sjees, het voelt enorm k*t... Niet te beschrijven dat gevoel. En inderdaad, 1 uur ov en dan nog een kwartier fietsen...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42. |