![]() |
Cat Stevens - Father and Son(tekst dat je raakt)
[edit]titel was "Cat Stevens - Father and Son(tekst dat je raakt)"[/edit]
Zo'n goed nummer....... Die tekst klopt precies en dat raakt je dan. Heb je dat ook wel es |
Voor mij gaat het trouwens het laatste half jaar vooral op bij Halfway There van Rise Against... sowieso vind ik Rise Against een band die bij iedere emotie aanspreekt en dat vind ik echt geweldig aan ze.
|
ik heb dat o.a. bij het nummer van the white stripes "we're gonna be friends", dat doet me heel erg denken aan toen ik zo'n kleine kleuter was. :P
en verder bij veel teksten van radiohead. |
Forever Young van Bob Dylan
en The Intense Humming Of Evil van de Manic Street Preachers raakt me omdat het hele nummer zo creepy is en de tekst gewoon de keiharde waarheid vertelt over de holocaust en zoals hierboven gezegd is: Bij veel Radiohead nummers :p |
Citaat:
|
How Soon Is Now? van The Smiths. Dat gaat over mij. :D
|
Dead, don't seem so bad, when I'm with you my only love
So close your eyes, and kiss me one last time We're gonna die, but not our love Nofx - Falling In Love iedere keer weer blijft het aangrijpen op de één of andere vreemde manier |
ik sluit me volledig aan bij STP voor de momenten wanneer je verliefd bent. verder nog international you day van no use for a name, en de rest kan ik me nu niet herinneren eigenlijk
|
One - Metallica
Fade to Black - Metallica No One there - Sentenced |
Citaat:
ik persoonlijk vind de laatste tijd de tekst van this time imperfect van AFI erg mooi.... i'd show a smile but i'm too weak, i'd share with you, could i only speak, just how much this hurts me maar ik denk dat t vooral de combinatie met de muziek is die t m doet.... |
een stukje gesproken tekst op de Five Stories Falling EP van Thursday raakt mij heel erg
|
ik heb dat bij dilated van atreyu
eigenlijk bij zowat alles van atreyu wel en veel van flaw angel without wings van zao is nog steeds een ontzettend speciaal nummer voor mij. (L) verder heeft no use ook veel mooie teksten..maar kan er niet zo eentje opnoemen eigenljk |
Citaat:
'angela' ook trouwens, heeft geen connectie met de naam ;) |
Citaat:
"As we kiss hard on the lips And swear this year Will be better then the last" "There's music playing But we dance to the beat Of our own black hearts" "Ten seconds left Until midnight Nine chances to drown ourselves In black hair dye Eight faces turned away From the shock: Seven windows and six of them Were locked Five stories falling Forever and ever Three cheers to the mirror Now there are two of us Can we have one last dance? How long can we take this chance not to celebrate life?" |
ja dat is ook wel ontzettend vet gevonden, maar ik doelde meer op een ander voorstukje op het live gedeelte van de EP, waarin die gast verteld over een gebeurtenis
|
Citaat:
die's van tatu toch? :confused: |
Citaat:
|
? :confused:
|
waarschijnlijk is het gecovered door TATU, belletje
|
Citaat:
|
haha
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dit mag niet he |
Verboer dit topic nou niet
ofzo |
we'll wander off through the dead of night
past wastelands of shattered souls warm by my firelight i peer into the darkness alone as the indian summer of my remembrance settles on my bones cracked and weary, i ask for direction home home, let the word spill from my mouth love, love is everything i want i'm one of many more to come love, love is everything i want crossroads outside of town the heartbroken faces shine the city lights so far and dull turning left i know it's time with an urgent wind upon my rolling heals to carry me along my face downcast, i turn to ruins past and home home, let the word spill from my mouth love, love is everything i want i'm one of many more to come love, love is everything i want we'll wander off through the dead of night past terrors and broken homes wipe the sleep from under your eyes of riverbanks and catacombs sleep into the bee and the sea i was to live this life alone lay down caligula cry out, i know it's time love is everything i want love is everything i want love is everything i want love is everything i want |
Citaat:
|
ain't no sunshine...
|
...when she's gone
|
Ik kan me nou niet herinneren dat een tekst/nummer me raakt...
|
Staind - Outside
En NFG - Broken Sound |
Something Corporate - Konstantine
Sonata Arctica - Shy Kiss - I Just Wanna Freedom Call - Warriors |
Citaat:
Kwijl Kwijl. HEUHWEUEUH |
HAHAHAHA jij bent grappig :rolleyes:
|
teksten die mij raken
ignite - taken away O.P. - wat zou je doen en nog veel meer, maar deze vandaag eventjes |
Citaat:
Qua tekst(raakt me beetje) vind ik Look Thru My Eyes van DMX errrug goed... |
Exploited-was it me
|
en natuurlijk seven cars in a garage - houw je bek els
|
Laatste tijd vind ik Rise Against ook geweldig..
Én de teksten van The Ataris raken of hebben me wel geraakt.. |
als je het lied hoort zal je t heel raar vinden waarschijnlijk...maar de tekst die mij raakt is van Murphy Lee --- Luv Me Baby
(te beluisteren via www.murphyleemusic.com en dan multimedia en preview van murphys law) maar dat raakt mij dus :o |
Raar maar waar: India Arie - Ready For Love. De tekst in combinatie met die stem...brrrr kippevel.
|
Ik heb dat vaker met lyrics van the eagles. Ik krijg dan een rilling over me rug.
|
The Offspring - Self Esteem
Dat nummer raakt me altijd weer. |
bijna alles van stosil raakt mij.
|
Paul Weller - You Do Something To Me
Paul Hardcastle - 19 Neil Young - Old Man Simon & Garfunkel - Sound of Silence Stones - Paint it Black Jeff Buckley - Last Goodbye Jeff Buckley- Lover You Should Have Come Over Flamingoes - I Only Have Eyes For You |
veel van tapping the vein, om de manier waarop t gezongen word. en een aantal nummers van jack off jill, om de inhoud.
|
U2 met Where the streets have no name.. dat vind ik een erg mooie tekst.
Verder wat van die algemene nummers: Sting & the police - How fragile we are Kansas - Dust in the wind |
Dry Kill Logic: You Worhtless Piece Of Shit
en het nummer wat wel een metafoor voor mn leven lijkt te zijn, The Vampire Lestat - Forsaken |
Alles van K's Choice.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56. |