![]() |
Wat zijn symptomen van zwanger zijn?
:o Ik weet t niet zeker, heb nog geen test gedaan, maar ik ben de laatste tijd heel snel moe en dan ook niet zomaar vermoeid, maar echt heel erg! Ik hoorde dat dit een van de symptomen van een zwangerschap kan zijn...Wat zijn er nog meer?
|
ehmmm roloog ;)
neem een zwangerschapstest zou ik zeggen zoiets wil je toch niet afgaan op symptonen lijkt me??? |
Citaat:
|
er zijn verschillende symptomen die ik zosnel even niet weet. Er zijn ook heel veel mensen die gewoon niets merken tot hun buik opeens groter word. Tegen de tijd dat je überhaupt echt "zwangerschapssymptomen" krijgt, is het vaak al te laat om er iets aan te doen. Als je zekerheid wilt, moet je naar de huisarts. Als een thuistest doet, en hij zegt "je bent zwanger!!!" (of hij verkleurd gewoon :p ) dan ben je zeker weten zwanger. Als de uitslag negatief is, moet je niet meteen gaan juichen. De kans dat je dan zwanger bent is klein, maar hij is er nog wel. Een test bij de huisarts is zeker weten betrouwbaar. Hoe eerder je er bij bent, hoe beter.
|
grote kans is dat wij nu een symptoom noemen en jij die 'plots' lijkt te herkennen. het heeft dus weinig zin om alle symptomen op te noemen, want als je iets (onbewust) in je hoofd hebt gehaald lijk je toch aan alles te voldoen!
Dus gewoon een test halen en zekerheid hebben :) |
Citaat:
Hup, test doen en zekerheid krijgen, want voor hetzelfde geld heb je die klachten 'opeens' niet meer oid, en blijf je ermee zitten. (wat goed kan zijn hoor, maar het lijkt mij dat zoiets zo vroeg mogelijk weten het beste is) |
Nou ik dacht misselijk zijn en last van je buik, veel honger en moe zijn...
|
vaak plassen
misselijk / overgeven gespannen borsten stemmingswisselingen buikpijn opgeblazen gevoel geen honger of juist veel eten zin in gekke dingen Moe zijn Gewoon effe testen... lijkt me veel verstanfdigeer dan te kijken naar de verschijnselen... |
Citaat:
|
Citaat:
Laat je de uitslag dan alsjeblieft even weten? En een test bij de huisarts is veiliger dan een thuistest. |
vermoeidheid kan een symptoom zijn, maar vemoeidheid is een symptoom van zoveel dingen (jaja, ook gewoon van te weinig rust) dat het moeilijk zo te zegen is of je zwanger is.
Sommige mensen hebben totaal geen last van overduidelijke zwangerschapssymptomen terwijl ze toch al een aantal maanden zwanger zijn, dus ook dat zegt niets. Als je je echt zorgen maakt inderdaad gewoon testen. |
een blauw streepje op je zwangerschapstest is één van de symptomen.....
verder: misselijkheid, opgeblazen gevoel,pijnlijke tepel,hoofdpijn,niet ongesteld worden,.... MAAR moraal van het verhaal: doe toch maar zo vlug mogelijk een test. |
Citaat:
|
Citaat:
ow :eek: hopelijk heb ik nu niemand valse hoop gegeven?! ;) :D |
Nja, t was vals alarm, want ik ben net ongesteld geworden....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een dikke buik (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:21. |