![]() |
Heb jij seksuele frustraties?
Heb jij seksuele frustraties? Op aanraden van Dystopia open ik hierover een topic. Ik heb zeker frustraties maar ik vind grapjes en opmerkingen over seks ook gewoon leuk. Het is niet zo dat het enkel frustraties zijn.
Hoe dit het met jou? |
Ik heb Seksualiteit-frustraties. Maar dat is compleet wat anders :rolleyes:
|
ik kan tegen sex grapjes
maar ik kan niet tegen sex in zijn vorm als ie gepresenteerd wordt. ik verafschuw neuken (pompen) maar heb niks tegen voorspel ze zeggen dat ik die frustratie heb, maar mij lijkt het niet echt frustratie :confused: |
Ik sta al (veel te) lang 'droog'. Telt dat?
;) |
Citaat:
Heb voordat ik naar Wenen ging 9 maanden droog gestaan, en had toen erg de behoefte die schade in te halen :D |
hmz.... eigenlijk niet!!!
leuk zeg |
Citaat:
Jij prenetendeert wel vaker dat je een seks hekelt. Ik heb echter het idee dat het niet helemaal klopt wat jij hier neerzet. IMHO heb je helemaal niet zo'n afkeer tegen seks. Je post hier ontzettend vaak, onder allerlij nicks die je hebt. Ik denk eerder dat je door je chronisch seks gebrek jezelf een complex hebt aangepraat, of dat je ons wil voorhouden dat je er één hebt. Kom op: niemand komt op aarde om als 24 jarige met drie kilo ijzer om z'n nek te lopen. Niet dat er wat mis mee is, en het is natuurlijk jou keus, maar dan wil ik wel uitleg als jij roept dat je pompen (waarom noem je het zo?) verafschuwd. Waarom ben je zo remy? waarom ben je zo wereldvreemd? of heb je het idee dat je dat niet bent? ik herinner mij een meeting waar ik jou gezien heb, waar we aan het lullen waren. Het kwam toen ter sprake dat jij een vriendin had op Vlieland (of een ander conjo eiland) en dat je niet met haar 'tong zoende' omdat je niet wist hoe dat moest. Het spijt me, echt waar, maar dat gaat er bij mij niet in. Je kan mij nog meer vetellen maar er is hier denk ik sprake van meer zaken........ Zou jij mij uit kunnen leggen waarom je seks hekelt? waarom jij volgens jou niet neuken wil? Ook vraag ik me af of jij gelukkig bent of je mensen verantwoordelijk houdt voor hoe jij nu bent? |
Ja, ik heb namelijk geen seks :(
|
Citaat:
|
Ik geloof niet dat ik kan zeggen dat ik seksueel gefrustreerd ben. Ik denk eigenlijk dat ik gewoon een zieke geest heb, die 75% van de tijd alleen aan sex denkt.
De andere 25% van de tijd denk ik er niet alleen aan, maar doe ik er ook iets aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nyahaha, ik heb sowieso wel een zieke geest, maar de laatste tijd sta ik een beetje te lang droog :p (toch een stom idee van me, pas weer verkering als ik verliefd ben -_-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
me 2
|
frustraties......hmmz....neej k geloof t niet.........
meer onzekerheid enzow.........ik doe echt dingen niet uit onzekerheid voor m'n lichaam :( en ben een beetjuh oversext ;) :o |
Citaat:
|
Citaat:
Btw ik hoop dat je iets aan dit topic hebt Amaru. Dat je jezelf beter begrijpt. Was wel een goede tip heh? ;) |
Citaat:
nog bedankt voor je mailtje ;) :D ik begrijp mezelf wel goed denk ik :) beter danveel anderen |
nee want heb nu sex...toen ik nog maagd was had ik ook niet echt frustraties, was er wel benieuwd naar enzo, maar was er niet wanhopig naar op zoek ofzo, dat ik snel een vriendje moest hebben om sex te kunnen ervaren.
als het uit gaat (god forbid) kweet nie of ik dan ook sort of gefrustreerd raak, maar zal het zeker missen...maar heb het nog niet meegemaakt, lang droog staan, dus kan er nog niks over zeggen. |
ja want ik heb nu sex
Is wel eens ander sgeweest. Dak sex had, en op reguliere basis en daartussenin geenbehoefte aan zelf maar mijn rechter(!)hand. Tegenwoordig heb ik alleen maar meer zin in sex, en t eelt begint te groeien. Ik heb met mnbestevrienden ook van die korte en pointloze gesprekken van: kut... wat? ik heb zin in sex! daar zeg je wat... .... Get the point? :rolleyes: Dus frustraties JA Sex JA Masturbatie JA huuuuhuuuu :D |
nope... i'm fine :) thanks for asking :)
|
Nee, ik heb een goed sexleven, geen dingen die ik dringend anders zou willen en waardoor ik dus et. gefrustreerd zou kunnen raken :D
Ik ben wel erg onzeker, maar zeker niet gefrustreerd :) |
Deze topic maakt mij zeer gefrustreerd... sterker nog, ik raak door deze toic EN gefrustreerd omdat ik dr pas vrijdag weer zie EN totaal gefocust op het feit dat ik haar pas vrijdag weer zie (en za waarsch pas weer sex heb, aangezien we optreden hebben vrijdag... ik haat artiest zijn)
|
Ja, absoluut. Een groot verlangen hebben met een jongen te vrijen wetend dat hij daar echt absoluut geen behoefte aan heeft en dat het er dus niet van gaat komen is zeker frustrerend.
Voor een knuffel geldt hetzelfde en is minstens zo frustrerend. Totaal niet weten hoe het is om met iemand te vrijen is op zich al frustrerend. Maar ik kan me er iets bij voorstellen dat het ook een ramp is als je het wel ervaren hebt en het dan weer moet missen. Ach, maybe one day... Maaruh, om op je eigenlijke vraag in te gaan: op zich heb ik geen probleem met grapjes over seks. Alleen heb ik het inmiddels dusdanig ver gerelativeerd en vind ik het een dusdanig gewoon iets, dat ik verreweg de meeste grapjes erover erg flauw vind en er niet om kan lachen. Simba - dreaming on |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ripper |
Ach..het is nog veel frustrerender om wel sex te hebben gehad, maar te weten dat je het niet (althans niet meer met die persoon) zult doen, althans niet binnen afzienbare tijd
|
Als ik ongesteld ben ben ik seksueel errug gefrustreerd ja! Want dan heb ik altijd onwijs veel zin! Dan is het erg man! Maar juist dan kan het niet.. Najah, 't kan wel, maar dan voel ik me zo vies.. Niet echt op m'n gemak, dusss... Maar verder heb ik geen seksuele frustraties ofzo! :)
|
ik vind het frustrerend als je als man binnen bepaalde tijd moet presteren en je niet je gang kan gaan zeg maar ...
of als je precies weet wanneer je gaat neuken ... of als je t met condoom moet doen en je vriendin is niet aan de pil ...en hij scheurd iedere keer helpt ook niet echt lekker om frustraties af te nemen .... iemand ervaring??? |
Mwah, 2 maar....
Ik heb altijd zin om jongens tijdens de sex te slaan, het mag alleen nooit ;) okee, dat was een grapje Ik heb maar 1 seks-frustratie: Jongens willen altijd zo graag dat een meisje klaarkomt. Jongens, meisjes komen niet zo makkelijk klaar als jongens...snap het nou eens !!!!!!!!! Nicole has spoken ;) |
Citaat:
|
/
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:28. |