![]() |
Sneijder van Ajax
Ik ben benieuwd wat jullie van Wesley Sneijder van Ajax vinden? Ik vind hem een schatje. Hij is leuker dan van der Vaart.
|
Niet dat ik zoveel voetballers ken, maar Sneijder is toch wel heel erg lekker ja :)
Jammer dat ie al een vriendin heeft he :p |
Kan dit niet beter in 1 van die andere duizenden topic's over Ajax? :confused:
|
Citaat:
|
Zolang hij blijft scoren, vind ik hem ook een schatje :P
|
Citaat:
Dit gaat nou niet echt over de sport die hij beoefend vind ik. |
Citaat:
|
slotje :)
|
en dan zeggen ze dat ik zinloze topics open :) (had wel ff een ideetje voor een topic maar uit angst voor commentaar heb ik hem maar niet geopend..)
Het idee Is een voetbalclub vrouwelijk of manneliijk.. is het Feyenoord en zijn Legioen of Feyenoord en haar legioen.. Telt ook gevoel wel een beetje mee.. Aan de ene kant zie ik Ajax als een mooie vrouw maar aan de andere kant weer als een stoeren bikkel.. mannelijk dus.. Mag ik hier een topic voor openen? |
die jongen kan gewoon voetballen niet normaal...
die balvastheid OINK!!! en hij is niet voor niets geselecteerd voor oranje he! (en dit zegt een psv-fan, uhm ok!) |
Citaat:
i mean: boeiuh als er een slotje op komt! |
Goede voetballer, groot talent.
schatje? Nee |
schatje? nee,
slotje? ja |
Citaat:
|
een arrogante kwal!! Laat hem maar eens een constant seizoen spelen voordat hij een vaste waarde wordt in Oranje
|
Ach, hij ziet er wel leuk uit ja. Maar ik vind hem leuker vanwege z'n voetbalkwaliteiten :)
|
Citaat:
En aangezien niemand er ook maar de moeite voor neemt om het over de voetbalkwaliteiten van wesley te hebben:o gooi ik er maar een slotje op:( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44. |