![]() |
Mars Volta en Nufan in de Melkweg
Mars Volta speelt op 11 September in de Melkweg.
No Use For A Name / Irish Car Bomb / Big Wig vrijdag 3 Oktober in de Melkweg. Hmm Mars Volta komt eigenlijk ongelegen omdat mn vakantie net is afgelopen dan. No Use komt beter uit omdat het in dan al weekend is. Verwacht ze eerlijk gezegd niet met een nieuwe cd dan. |
11 september, toen gingen er amerikanen dood. maar yayayayayay.
|
Halleluja
u maakt mijn dag weer goed ik wil naar beiden kut, geen geld.. |
Citaat:
|
leukleuk, no use... vrijdag s ook wel n mooie dag, zeker 11 sept :)
lijkt me wel geschikt voor n feestje.. |
ik ben er, als alles volgens planning verloopt.
|
hmm ik vind dat er niets te vieren valt, maar goed zal wel stoer zijn als je dat zegt ofzo
ziet er nice uit, kzal the mars volta denk ik misschien wel 2 x willen zien |
tja 10 september komen ze ook in Vera :cool:
|
Citaat:
donderdag hmm. |
Hmm k zie ze wel op lowlands denk ik ... :) als dat nou compleet briljant is, ga ik wel naar t concert :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vetheid. Dan heb ik m'n ov!
Wie weet ook nog eens naar groningen maar denk dat ik het maar bij alleen de melkweg hou. |
TMV, gaaf. I'll be there.
|
Ik hou van die cd. Elke keer dat ik em hoor wordt ie gewoon vetter.
|
Citaat:
|
Ach, de helft vandaag nog snoeihard in de auto gedraaid.
Maar echt veel veiliger ga je d'r niet van rijden :/. Zat echt zwaar te veel op de muziek te letten. [cut the crap gerlo] |
zullen we vantevoren een forummeeting gaan houden?
dan gaan we in kleermakerszit in een kringetje op het gras zitten en bellen blazen, en daarna naar tmv. |
Citaat:
|
Citaat:
|
dat zou te ver gaan
|
:D
Ik heb ze trouwens al eens gezien he. En toen vond ik het iets tegenvallen. Maarjah, ahoy he. Te grote zaal voor die band. Maar meeten hoeft niet zo direct wat mij betreft... je ziet iedereen toch wel in de zaal.. Die kent die, die kent die weer en uiteindelijk staat de hele scholieren gang wel bij elkaar. Iig, zo was het bij Rise Against / mad caddies etc in den bosch. |
Citaat:
|
Citaat:
na het bellenblazen kom ik je even een beatdown geven. |
Citaat:
ehm nu niet mij serieus gaan nemen he, ik maakte ook maar een grapje. als ik zo'n meeting zou willen zou ik nu niet op muziek posten maar op onzin. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Echt, we vinden je rosa. T'is of ons meeten of geen tmv. Hoe je het ook wend of keert. 'uh.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rosa citaat 'pietertje'
Pietertje, het is al laat. Erg laat. Laat me nou gewoon ff in de verte lullen :P |
pimpdaddy pieter <3
|
Wel rosa...fuck de edge.
|
neeeeeheeeee.
|
hehe je edge staat onder hevige druk
|
ja, en voor dat horloge hoef ik t ook niet meer te doen. :(
geloof ik. |
Rosa.
Drink je eigenlijk alcohol vrij bier? |
Dat is ZEKER niet edge!
|
ik gewoon nog alcohol vrij bier drinken als ik edge had
|
Wat is d'r niet edge aan alcohol vrij bier david?
:/ Wat vindt men hier eigenlijk van de tremulant ep? Ik moet die plaat echt een keer heel goed gaan luisteren..lang geleden vond ik het niet overdreven interessant moet ik zeggen. |
Citaat:
In nog geen honderd jaar, wat een domme vraag. bierplaat.. dit is dus die lekkere bierplaat, bierplaat. eh. o nee. :o |
Citaat:
Ga dan gewoon bier drinken. Alsof je van 1 biertje iets voelt. Dan is 1 of 2 bier ook edge. |
:D
En het smaakt nog naar gras in water ook. -heeft tmv nog meer behalve tremulant en de-loused? |
Nope.
|
Ja ik ga anar No Use duh.
|
No Use laat ik links liggen...iemand een shirt kopen? Euro tour 2000! :D
|
ach ben noue een,aal niet hip
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:28. |