![]() |
Moonspell - The Antidote
de nieuwe dus. In de virtuele schappen bij de downloadboer.
Ik volg ze al een tijdje niet meer echt, maar dit klinkt wel weer erg goed. In de riffs zitten zelfs weer black-metal invloeden van vroeger ingebakken. En natuurlijk het typische Fernando gebrom . Luistert allen. |
Citaat:
oeh wat rebels. |
Antidote is wel een leuke band
|
ja heb ze niet meer gevolgd sinds Irreligious, vind et eigenlijk een beetje eentonige band, albums zijn een beetje los samenraapsel van gothic/black clichés (naar mijn mening;))
de laatste 3 platen vervolgens niet de kans meer gegeven, zal die nieuwe wel ff checken |
Ik heb Wolfheart en Darkness And Hope, en nog wat mp3s de rest ga ik binnekort maar es downloaden dan :D
Maar Wolfheart is echt top!!! (y) :D :cool: |
ik zal et zo es checken. vond Darkness And Hope toch wel een goeie CD.
|
Ik vond darkness and hope tegenvallen. Te weinig bijzondere momenten en een soort van 'stagnatie' in de moonspell sound.
het had niet veel bijzonders, uitschieters e.d. Ik vond butterfly effect door de effecten enzo wel weer een goede cd, en alles daarvoor natuurlijk (zelfs sin/pecado kan ik waarderen)> hopen dat deze nieuwe vet is , zal wel belangrijke plaat voor ze worden, zo goed is darkness and hope geloof ik niet verkocht. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:25. |