![]() |
als je niet kan slapen..
..wat luister je dan?
|
Bad Religion-Epiphany
|
idm, of gewoon wat dan ook wat ik normaal luister geen hardehardcoremetdeboodschap maar gewoon wat converge ofzo als het maar een beetje neutraal is
|
Citaat:
|
Ik altijd bad religion. Lekker meezingen :)
|
adult. ofzo..
daar word ik tenminste niet moe van |
Citaat:
ok, ik ijl |
Idd. Jane doe eist al m'n aandacht op eigenlijk. Zo fuckin meeslepend.........amazing.
|
Citaat:
|
Portishead.
|
Ik kan me gewoon helemaal uitgeput en kapot voelen van die plaat. Staat in m'n top3 dat ding...zekor weten.
|
nog 4 en half uur, dan moet ik opstaan.
|
meestal ga ik dan lezen.
Als ik muziek draai is het Queen ofzo.. |
Ik laat mijn winamp liedjes kiezen. Als je echt rustgevende muziek bedoeld, dan de rustigere liedjes van progressieve en powermetal bands.
|
jaren 70 pr0n soundtracks
pauw pauw wauwauw |
ligt eraan natuurlijk als ik niet kan slapen en eigenlijk ook nog niet wil slapen, zoals nou dan luister ik alles wat ik normaal luister
als ik wel wil slapen luister ik veel eels, radiohead, placebo en soundtrack van edward scissorhands... |
Massive Attack, Portishead...
Trip-hop richting dus, word ik meestal wel rustig van en dan dompel ik zo weg :p |
rustige muziek in ieder geval... U2, Radiohead of Bob Dylan en dan val ik vanzelf wel een keer in slaap
|
radio --> 3fm
|
Sigur Ros
|
Air - Moon Safari
|
Vanalles, maar meestal wat rustgevende muziek zoals Enya ofzo.
|
Jeff Buckley
Radiohead Sigur Ros Godspeed You black emperor Explosions in the sky Elliott smith |
Norah Jones is mij deze vakantie erg goed bevallen..
|
portishead, acoustische nummers, massive attack..ect
|
Vanacht lekker in slaap gevallen emt Radiohead..
Ik luister ook graag The Streets voor het slapen.. |
..dan ga ik gewoon lekker lang lezen.
|
Citaat:
Ik ga altijd lezen als ik niet kan slapen, en af en toe kijk ik wat tv |
Meestal een S&M cd.
|
Magna Carta - Lord of the ages
|
Misschien dat K's Choice of Oasis saai genoeg is.
|
Stosil luister ik meestal als ik niet kan slapen.
www.geesthuis.nl |
Ik val als een blok in slaap. Zoniet, dan ga ik echt geen muziek luisteren ofzo :confused:
|
sigur rós
royksopp air |
Turin Brakes, John Mayer of iets anders dat zo relaxt is dat je wel in slaap MOET vallen.
|
frans bauer of t hardste van metallica...
|
Bolt Thrower. Telkens de zelfde stomme riffjes. das zo saai. is meteen het enige waarom ik van die cd nog geen onderzetter heb gemaakt
|
wat er ook maar in mn cd speler zit..
|
Citaat:
|
godspeed you! black emperor
mum air royksopp set fire to flames 1-speed bike shalabi effect requiem for a dream OST sigur ros fly pan am a silver mt zion (en ik heb nog wel meer van die shit...) |
sigur ros.
|
Ik luister altijd muziek voordat ik ga slapen omdat ik heel slecht slaap, tegenwoordig;
Sneaker Pimps- Six Underground Radiohead - Exit Music -for a film- Ricky Nelson - Lonsesome Town |
Citaat:
die soundtrack is mooi:) |
UHm...naja, ik zet (bijna) altijd muziek aan als ik ga slapen...dus het verschilt eigenlijk wel....
geen speciale muziek voor... |
ben ik nou de enige die radio luistert?
saai |
Alicia Keys
|
Iets rustigs, zoals:
Blur Feeder Interpol Coldplay The Coral The Verve The Doors Jeff Buckley Acda & de Munnik |
Elvis Presley jaren 50 periode. "closing time" Tom Waits, "my aim is true" Elvis Costello.
Voor de rest gewoon hetzelfde als wat ik overdag luister. |
momenteel at the drive in, die kan als je geen zin hebt om te slapen maar hij kan ook goed als je wel zin hebt om te slapen...
|
Om te slapen..
jan jelinek air (eigenlijk alleen hun cd 'premier symptomes') mira calix dat soort dingen :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20. |