![]() |
[php/mysql/javascript] Automatisch sluiten en vernieuwe
Ik ben bezig voor een vriend van me een systeempje dat als je naam invult dan in een lijstje je naam word weergeven,
die script werkt wel goed, maar ik wil graag dat als je het hebt ingevult hij automatisch sluit, en de pagina waar het word laten zien vernieuwd word, weet iemand hoe ik dat moet doen? hier mijn scripts: PHP-code:
PHP-code:
( dat was probleem nummer 1 :P ) Nu wil ik met een script er voor zorgen dat er een naam word verwijderen, (maar ik heb dat nog nooit met een dropbox gedaan dus nu de vraag hoe ik dat moet doen) ik heb dit hier staan: ik dacht dat het zo ongeveer wel moest lukken dit is mijn admin.php PHP-code:
|
je doet:
<form target="[naam van frame waar vandaan het geopend is]"> (Maybe werkt dit ook: "javascript:window.opener") En in de submit button zet je: onClick="window.close" |
Citaat:
want misschien dat hij dan niet submit :S maar het is een popup venser, je hebt een index daar staan de namen in je kunt onderaan op toevoegen drukken, dan krijg je een popup, in die popup staat een form, als je op verzenden drukt dan moet de popup weer weg gaan, en ik wil dat de index dan weer refrest, snappen jullie het :) |
Ja, hij submit :)
|
Citaat:
dus dat hij vernieuwd en de popup moet weg :) weet iemand dat? |
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...ght=vernieuwen |
Citaat:
Ik zit wel met meer problemen, (het verwijderen van een naam) PHP-code:
en met dat verwijderen na het versturen wertk ook nog niet, ik denk dat dat vernieuwen nog maar even moeten schrappen. |
PHP-code:
probeer het nog eens |
Citaat:
|
o ik zie het al.. je hebt bovenin $id = $row->id;
staan.. PHP-code:
|
Citaat:
Ik zal direct even kijken ;) EDIT Het werkt nog niet, kan dat hier door komen : PHP-code:
want zo heet mijn tabel ;) CREATE TABLE `rody` ( `id` int(3) NOT NULL auto_increment, `naam` varchar(200) NOT NULL default '', PRIMARY KEY (`id`) ) TYPE=InnoDB ROW_FORMAT=COMPRESSED AUTO_INCREMENT=4 ; |
Citaat:
|
Citaat:
misschien dat je me nog even kunt helpen? |
Citaat:
|
Citaat:
edit: dit is mijn admin.php nu PHP-code:
|
Citaat:
|
Citaat: