![]() |
Bestelling funcomputers.de
Ik wil geld overschijven naar funcomputer.de, maar het is mij niet helemaal duidelijk hoe:
Code:
Bankverbindung: Volksbank - Raiffeisenbank Memmingen - Unterallgäu eG Is het rekeningnummer 731 900 00 of 29 18 951 en wat is BLZ? Is het 1 bank, of moet je 1 van de drie nemen, alle drie past namelijk niet in T.a.v. Waar moet ik onderstaand vermelden? Ik doe toch een buitenlandse overschrijving. IBAN, pas niet in betalingskenmerk. Für Auslandsüberweisungen: IBAN: DE72 7319 0000 0002 918951 BIC/SWIFT Code: GENODEF1MM1 Alvast bedankt! |
Citaat:
Misschien kun je 't best gewoon even bij je bank langsturen, die doen dit soort dingen dagelijks. |
Ik moest laatsts ook geld overschrijven,
en dat gaat niet via girotel.. IK heb het bij de bank nagevraagd maar je krijgt dqan een overschrijvingsboekje thuisgestuurd.. Maar dat duurt wel 2 weken ofzo want je mot eerst bellen, dan krijg je iets, terugsturen, en dan krijg je het boekje :) |
Bij Girotel kun je idd nog niet internationale bankoverschrijvingen doen.
Bij de Rabobank sinds kort wel. |
Girotel is ook bagger..
Het heeft zelfs openingstijden!!! Op internet!!! |
Citaat:
|
"Hmpf. Ik heb fijne ervaringen met Girotel Online. Meteen de volgende dag overgeboekt. "
De volgende dag AFgeboekt ja, het duurt een wweek voordat het op de andere rekening staat.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geld overmaken naar het buitenland duurt sowieso 3 tot 4 dagen. Dat IBAN nummer kun je als het goed is ergens invullen... wel bij de Rabobank i.i.g.
|
Citaat:
Bij mij is het steeds dat dat het de volgende dag is afgeschreven, en een week later pas is bijgeschreven.. |
Overschrijven via BIC. Wat voor bank heb je? BIC (oftewel SWIFT) is gratis, dus dat zou ik doen iig. Met ABN gaat dit heel makkelijk, ik neem aan met Rabo ook. Postbank moet je apart voorafbedrukte kaarten aanvragen (duurt een week) en nadat je hebt opgestuurd doen ze 2 weken niks, pas na drie weken sturen ze de opdracht door naar EasyPay. Waarna het na 2 à 3 werkdagen overgeschreven is. Bij ABN duurt het dus hooguit 4 of 5 werkdagen.
Bij BIC (en IBAN) moet je ook de bank en plaats (Memmingen) opgeven, die staat dus helemaal boven. Overigens had dit topic op Hardware gemogen, omdat het hier om bestelling van hardware gaat. -> Hardware |
Ik moet hem voor donderdag hebben, dat wordt dan dus maar € 40,- meer betalen. Iig bedankt.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:31. |