![]() |
nachtlenzen
Ik heb sinds kort nachtlenzen. En eigenlijk bevalt het me prima.
Alleen ik heb de laatste drie dagen als ik ze 's morgens uitdoe heel erge last van droge ogen. Dit duurt dan ongeveer zo'n twee uur.... en daarna heb ik nergens meer last van. Nou heeft m'n oogarts me traan-druppels gegeven waardoor het minder zou moeten worden. Maar dat is bij mij niet echt het geval. Heeft iemand hier ook last van? |
Wat is het nut van nachtlenzen eigenlijk? :confused:
|
Citaat:
|
hoe doe jij je lenzen uit? want ik moet vóórdat ik ze uit doe vloeistof in mn ogen spuiten. en vervolgens moet ik met mijn vingers de lenzen los draaien. naja en als ik ze in doe, doe ik dat met heel veel vloeistof.
ik heb verder geen last van droge ogen. eigenlijk heb k nergens last van, ik ben dik tevreden. |
Citaat:
En daarna haal ik ze eruit... Maar misschien moet ik als ik ze in doe nog wat meer vloeistof gebruiken. |
ik wil misschien ook nachtlenzen.. maar heb je dan niet als je bijv uitga.. wat ik best veel doe.. dat je dan steeds minder goed kan zien?? of gewoon overdag als het savonds is???
xx |
Citaat:
|
Ja ik zat er ook over te denken.. maar je moet ze minimaal 8 uur dragen geloof ik, en ik slaap niet altijd 8 uur :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47. |