![]() |
Kazaa doet vaag...
Wie kan me helpen?? Als ik liedjes luister die ik heb gedownload via kazaa spelen die heel erg zacht af, terwijl het geluid van de computer wel gewoon hard is, weet iemand hoe dit komt en wat ik eraan kan doen?
Alvast bedankt! |
De volume van kazaa staat op zn hardst maar de liedjes blijven zacht. :(
|
brein zit je op de hielen....
|
Dat schuifje onderin zit er iig NIET om jouw ontsluiting aan te geven :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of Prostetic cunt - boat legged women Of iets leuks van prostitute disfigurement weet je meteen je plaats als vrouw in de maatschappij. Met al je tanden uit je bek op bed! |
Het blijft moeilijk he
Normaal reageren.... |
Het blijft moeilijk he,
Juiste vraag op het juiste deelforum zetten. Ik zou zeggen check het volume van je versterker. |
Citaat:
|
Gelukkig ben ik niet de enige die niet weet wat er aan de hand is, dan voel ik me tenminste niet zo dom...
|
­
|
Citaat:
|
Laat jullie reacties maar, ik ga wel naar een ander forum.
|
:rolleyes:
|
Ik kan je bijna verzekeren dat ze daar hetzelfde reageren, maar succes...
|
Maar, waarom kán niemand meer normaal reageren? Stel ik zo een rare vraag dan??
|
ooit wel Žns gehoord van..
cdŽs KOPEN ? |
Ja.
Maar: heb je de volumeknop op je versterker gecontroleerd? En je volumeeigenschappen van windows? |
sorry.
|
Citaat:
|
Ja, alle geluiden van de compter zijn hard, behalve die van kazaa...
|
Wat heeft cd's kopen in godesnaam met kazaa te maken?
|
Wat als je mp3 (ik neem aan dat je mp3 bestanden af wil spelen) in een andere speler afspeeld? Zoals winamp of windows media player?
|
Citaat:
|
bij winamp komt het soms omdat je naast Auto de optie On hebt staan. auo moet aan On moet je is proberen uit te zetten.
|
rechtsonder in beeld
luidsprekertje. dubbelklikken schuifje 'wave' omhoog blij |
eigenlijk hoort dit op S&M maar omdat er al teveel zooi in staat gooi ik em dicht, de oplossing staat er toch vast al wel tussen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37. |