![]() |
Wie kan me helpen?
Als ik liedjes luister van kazaa worden die heel zacht afgespeeld, terwijl de volume knop hard aanstaat en als ik die liedjes via winamp luister doen ze het wel. Weet er iemand wat eraan de hand is?
|
Citaat:
|
Dat is BREIN :D
Nee serieus, als ik het goed heb speel je het af in theater of zo? Anyway, volgens mij zit er ook in kazaa ergens een schuifbalk voor volume (als ik het goed onthouden heb) |
Ja die in kazaa staat hard, maar doet het nog steeds niet.
|
Wel eens van crossposting gehoord?
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=569555 Niet toegestaan, dus slotje... |
Nee , daar had ik nog nooit van gehoord, maar niemand wou me daar helpen, hier blijkbaar ook niet.
|
Citaat:
|
ja
|
misstyxxx
Crossposting is niet toegestaan, dit is meerdere topics openen over het zeflde onderwerp. Dit staat ook duidelijk uitgelegd in de Veelgestelde Vragen. Ik laat het topic hier open, maar een volgende keer zal dat niet meer het geval zijn. Zorg dus dat je altijd eerst de announcement en veelgestelde vragen leest, voordat je een topic opent. |
Komt doordat Winamp een eigen volumeregeling heeft. Kazaa gebruikt volgens mij die van Windows. Je kunt trouwens ook gewoon in Kazaa zelf het volume aanpassen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:30. |