![]() |
Tekenfilms inspreken
Weet iemand hoe zo iemand heet..? Iemand die dat doet..?
|
Ummm... Een inspreker..?
|
Haha ik geloof niet dat het dat is :D
|
Nee ik ook niet... Maar wat anders :confused:
Wat stom eigenlijk... Iedereen weet wat het is, maar niemand weet hoe het heet... |
Hahaha ik begrijp wat je bedoeld jah :D Stom eigenlijk...
Dat DOEN heet Nasyncroniseren... maar hoe heet zo iemand die dat doet........? :confused: Iemand?? |
Citaat:
Nasynchronitasiteur... Geen flauw idee... :( |
Citaat:
|
Haha, hoe lang kun je het maken...
Nasynchronisatisiteuse (vrouwelijke nasynchronisatisiteur. Laat maar, dr komt niets nuttigs uit vandaag... *blaat*) |
een Mark Hamill :p
|
Ik vind Nasynchroniseur wel aardig klinken... In ieder geval bedankt heh!! (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Graag gedaan!! |
Een acteur.
:rolleyes: |
Voice Over
|
Moeilijk is het zeker... in Disneyland kon je dat zelf gaan doen.... mocht je een scene kiezen uit bekende disneyfilms.. en moest je zelf de stem opnieuw inspreken .. lasteriger dan je denkt..
|
Citaat:
|
|
dat lijkt me een keer leuk om te doen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
maar kan ook zijn dat ik het fout heb :) |
http://www.stemacteren.com/
een site over 'voice overs' Wat is een stemacteur eigenlijk? Een stemacteur is iemand die op commerciële basis door middel van zijn/haar stem een boodschap communiceert zonder daarbij visueel aanwezig te zijn voor radio, televisie, bedrijfsfilms, telefooncentrales, animatie en cartoons. Kortom, de radiocommercials & TV-commercials die je dagelijks hoort worden ingesproken door stemacteurs. |
Aha. Ik vind het klinken als 'verkoopmedewerkster' en 'interieurverzorgster'..
|
Citaat:
|
op de dvd van shrek kan da ook: relaxed
en op de computer kune je het zelf ook doen |
Citaat:
Als je over een Engelse film of reclame heen spreekt in het Nederlands, ben je ook aan het nasynchroniseren. Zijn ze in Duitsland niet zo goed in trouwens :p |
In het Engels is het voice actor dus in het Nederlands stemacteur. Zoals Tahvall al zei...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22. |