![]() |
.AVI afspelen werkt niet!!
Ik heb via Kazaa lite verschillende films downgeload, maar ik kan ze niet afspelen. Het bestandstype is gewoon .avi , ik heb ook verschillende afspeelprogramma´s geprobeerd, waarond ACE-DIVXplayer en DIVXsubtitle.. maar het is mij nog niet gelukt om een film op mijn computer af te spelen.. ik krijg vaak alleen geluid en vaak is het type niet geschikt volgens het programma.. terwijl deze wel .avi zou moeten afspelen.. wie weet hier een oplossing voor??
Bij voorbaat dank |
Je moet een zgn. codec installeren.
ff deze downloaden en installeren: http://www.filesonline.dk/files/DVD%...lcodec204f.exe Dan moet het werken. :) |
Als die codecs niet werken, kan het ook gewoon zijn dat er een fout in de *.avi file met downloaden gekomen is.
Heb ik ook een keer gehad :) Dan moet je gewoon opnieuw proberen te downloaden. |
Grote files downloaden van KaZaA betekent een corrupte file, nu is dat bij films niet zo erg, soms krijg je dan wel 'hitches'.
Maar idd gewoon KLCP installeren en alles komt in orde. Wel eerst alle bestaande codecs als Nimo, DivX, etc. uninstalleren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:19. |