![]() |
Beste site om domeinnaam aan te vragen?
Ik wilde er een aanvragen, ik had gehoord dat het ongeveer 15 Euro per jaar was :confused: maar toen ik bij Planet Internet ging kijken was het wel ff rond de 35 Euro.
In de map waar ik mn site heb staan staat ongeveer 10 Mb |
Alleen domeinnaam is +/- 15 euro
Die 35 euro is waarschijnlijk domeinnaam + hosting Kijk ook eens op http://www.freerider.nl |
Wat is hosting precies? :o
|
Citaat:
|
Wat voor domein wil je?
Domeinnaam extensie verschilt van prijs.. (.nl/.com/.net/etc). www.2is.nl www.endoria.nl |
@ Martin
Maar dat heb je altijd toch nodig dan :confused: |
@McLaren:
.nl |
Citaat:
|
Citaat:
|
das niet echt nodi...... dus brinkster is een voorbeeld hosting?
|
Citaat:
Endoria.nl vraagt 12,- eenmalig en 12,- per jaar, en dat is naar mijn idee erg goedkoop :) |
Citaat:
MAAARRRR.... Je moet dan wel een domein registreren met forwarding.. Want je domeinnaam moet dan doorgestuurd worden naar brinkster... |
Citaat:
Ik bedoel, ff testen of ik begrijp wat je bedoel :) Brinkster is dus hosting Maar ik kan ook een domeinnaam doen waarbij ik niks hoef te uploaden |
Citaat:
|
Citaat:
Dat houdt in...? 10 euro als je je aanmeldt en als je een jaar verder bent weer 10 euro en na ee jaar weer 10 eur...... toch? |
Citaat:
10 euro zijn de jaarlijkse "abbonementskosten" |
Eenmalige kosten zijn zeg maar inschrijfkosten. Dus 1e keer betaal je €20 en dan alle overige jaren €10.
Hosting heb je niet nodig als je zelf gaat hosten. Maar je komt erg onwetend over; wat wil je überhaupt met je domein? |
ik heb me verder nooit zo in de prijzen verdiept, maar mijn vader en ik hebben een domein bij www.is.nl
Zo'n computer nerd op mijn vaders werk zei dat die heel erg goed was, dus ja. Hij wist er meer van dan wij :) Dat is dan wel een domein naam (www.laan-online.nl bij ons) + ruimte om je website kwijt te kunnen. Het begind bij IS geloof ik pas vanaf 25 Mb dus misschien is deze niet helemaal geschikt voor je maar ok. Maar je kan ook alleen een naam kopen, die door gelinkt word aan jou bestaande homepage die je bij zonnet hebt ofzo. (home.zonnet.nl/peitjepuk1234) Das wel een stuk goedkoper alleen heb je bij die gratis providers vaak niet de mogelijkheid om gebruik te maken van cgi en php en dat soort dingen. Een afweging die je moet maken... |
Ik doe mn domeinen altijd via http://www.makeweb.nl. Kost 12,50 per jaar en dan heb je zelf het beheer over de dns, dus hoef je geen forwarding te nemen.
-WJ |
ik betaal 9 euro excl btw per jaar, that's it..
www.zylon.nl beetj kut service ;) voor .com/net/org >> www.godaddy.com |
ik heb toch wel xtra opslagruimte nodig :o
|
Citaat:
zylon is ongeveer een ruim 10tje en godaddy $8.95, maar dat zijn dus dollars! Is dus een euro of 7.40 EDIT: godaddy is ook de grootste registrar ter wereld. Niet voor niks! Geweldige service! |
Citaat:
|
en welke is gratis (een domme vraag is de vraag die niet gesteld is)
|
alleen .tk adressen dacht ik
|
www.linitel.nl (Y)
Host daar mijn site zelf ook, geen problemen Op een Dedicated Server regelrecht op de backbone in Milaan. Weinig kosten, geen datalimiet (y) |
http://www.gandi.net
.BIZ/.COM/.INFO/.NAME/.NET/.ORG/.BE 12 EUR per jaar Ik ben er erg tevreden over. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08. |