![]() |
Waar rijd Montoya volgend jaar?
Na alle commotie om Juan Pablo Montoya deze poll:o
De Manager van Nick Heidfeld heeft al gezegd dat Montoya volgend jaar bij Mclaren rijd. Bron BMW wil echter graag dat hij bij BMW-Williams blijft Bron Ik denk dat die pas in 2005 naar Mclaren gaat omdat hij nog een contract schijnt te hebben voor 2004 bij Williams, maar weet niet zeker of dit waar is:o |
Ik hoop dat hij bij Williams blijft rijden.
Ik heb echt een gruwlijke hekel aan McLaren, ik weet niet waarom maar tis gewoon NIET mijn team. |
Gewoon bij Williams hoop ik. Dat team oogt lekker fris en rijdt over het algemeen aanvallend. Daar past Montoya wel bij.
|
Bij Williams. Naast Ralf Schumacher.
In 2005 rijdt hij wellicht bij McLaren, naast Kimi Raikkonen. Coulthard rijdt komend jaar zijn afscheidsjaar. Ongetwijfeld zal hij van te voren zeggen dat het zíjn jaar wordt, en dat híj grote kans heeft om wereldkampioen te worden. :o :D |
Volgend jaar rijdt ie nog gewoon bij Williams
In 2005 gaat ie (jammer genoeg) naar McLaren, denk ik.. En zijn opvolger bij Williams? Webber volgens de laatste geruchten. En dan zou Coulthard weer naar Jaguar gaan. * Silly Season * |
Ik denk nog steeds Williams. Verwacht dat Coulthard nog wel een jaartje blijft bij McLaren.
|
Citaat:
|
Ik hoop dat hij naar McLaren gaat, Raikonnen en montoya in een team.. Zou ik weleens willen zien (y)
Lekker elkaar opfokken, en dan maar eerlijk vechten voor de eerste status binnen het team ;) |
Denk dat ie volgend jaar nog wel bij Williams is.
|
Zoals ik al in een ander topic had gezegd: volgend jaar rijdt Coulthard gewoon weer voor McLaren, dus Montoya zal wel bij Williams blijven.
|
Citaat:
|
Oeh, dit bericht gaat gunstig uitpakken denk ik voor Ralf... Nu nu al bekend is dat JP weg gaat zal Ralf toch wel een voorkeurs behandeling krijgen... Ralf wordt dus dit jaar absoluut 1e rijder bij Williams.
Ik ben trouwens wel nu al benieuwd naar wat het niveau van Montoya is ten opzichte van Raikkonen wanneer ze in gelijkwaardige wagens zitten. Kan interessant worden... :) |
Montoya in 2005 naar McLaren
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat vinden we eigenlijk ervan dat de f1 op sbs 6 uitgezonden wordt? |
Citaat:
Ff de zoekfunctie gebruiken en je vind het topic wel :) EDIT: Hier kun je dat topic vinden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
2004=BMW
2005=Mclaren (al getekend) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33. |