![]() |
Wielrennen
Een keer in de twee, drie dagen ga ik meestal een stuk fietsen op m'n racefiets. Over een aantal weken is er hier in de buurt een tijdrit van 18 km.
Ik vraag me af of hier veel mensen zijn die wel eens een stukje gaan fietsen (op een racefiets dan) en wat hun gemiddelde snelheid is, en of er hier ook mensen zijn die wel eens aan zo'n tijdrit hebben meegedaan en wat hun tijden waren. |
Ik heb gewielrend in wedstrijdverband ja enzo en ik fiets nu ook nog wel. En ik heb ook weleens tijdritten gereden maar tijden weet ik niet meer.
En gem. snelheden hangt van zoveel factoren af; vorm van de dag, het weer, het parcours en noem maar op. |
Route: Van huis tot aan de kroeg
Gem. Snelheid: 19,32 km/h Tijd: 5,45 min. Terugweg: Route: Van kroeg tot aan huis Gem. Snelheid: 7,21 km/h Tijd: 15,01 min. |
Citaat:
|
Mij anders ook wel :p
|
Ik doe niet aan Wielrennen :)
Afentoe fiets ik weleens wat, vroeger deed ik dat veel en ging ik zo snel mogelijk proberen, maar de laatste jaren gaat het niet zo goed meer. Ik heb de motivatie er niet meer voor. Je moet uitkijken voor dat soort situaties. Als jonge jongen kom je ooit in de periode van niks. Daar moet je niet invallen en je moet altijd weer een drijfveer zien. Je moet blijven doorzetten wil je de top bereiken. In je hart reed je sneller dan de klok deed weergeven :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24. |