![]() |
Victor Wooten
Wie kent deze ge-wel-dige bassist en wat zijn je favoriete nummers? Bij mij zijn 'Me & my bassguitar' en 'U can't hold no groove' zwaar favoriet...
|
Ik weet dat ie goed is, maar ik ken weinig tot niks van 'm. Ik ga ze downloaden. :)
|
Wooten is vet. Net zoals Bill Dickens. En Tony Levin
-ff nog meer namen opnoemen om ruig te zijn- Sean Malone! en Steve DiGiorgio natuurlijk. |
Citaat:
|
Marcus Miller is ook goed.
KaZaA kent 4 nummers van Wooten. Ik ga SoulSeek maar eens proberen dan. |
ik ken een bassolo van em, maar verder niet bekent mee
wel leuk |
Kerel is op z'n 5e begonnen met de basgitaar. Ik vind de basgitaar als solo-instrument niet zo vet.
|
Victor Wooten kickt ass...
verder Marcus Miller, Mark King ende hele andere standaard reutemeteut |
Citaat:
Maar dit klinkt ook helemaal niet als een basgitaar die solo speelt, hij weet het zo te doen dat het klinkt alsof er veel meer instrumenten meedoen |
Die twee die je noemt zijn ook een paar van de bekenste. Maar ik heb een aantal cd's van hem en ook van marcus miller, Alain Caron, Brian Bromberg, Jeff Berlin, Michael Manring, Stuart Hamm en dan mijn super favoriet Les Claypool :cool: om maar wat op te noemen. Victor is enorm goed, MAAR!!! nie vergeten dat het spul waar die op speelt echt $DUUR$ is en altijd effecten gebruikt. Maar hij is echt goed, een soort Beethoven op Bass.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24. |