![]() |
Wat gebeurd er als je met je hand over een jongens rug gaat?
Wat gebeurd er als je met je hand over een jongens rug gaat?
Of gebeurd er helemaal niks? :rolleyes: ?? |
Dan voel ik een hand over m'n rug gaan.
Moet ik verder nog iets voelen ofzo? :confused: Overigens zou 't wel opwindend zijn... Maar ik ben zo wanhopig aan 't worden dat iedere aanraking van een leuk meisje opwindend lijkt. :o |
niks
|
Citaat:
|
Ik zou een stijve lul krijgen, maar ik ben dan ook nog maagd. ;)
|
Als jij dat bij mij zou doen zou ik zeggen dat ik geen breezer lust en hard wegrennen (y) :cool:
|
Ik denk dat je een ruggenwervel voelt.. :rolleyes:
|
Ok dan antwoord ik wel serieus: als die jongen jou kent (als t je vriend is bijvoorbeeld) en je streelt m zachtjes over zijn rug wordt ie daar denk ik wel opgewonden van. en kippevel krijgt ie vast ook wel:)
|
Ligt eraan of je je nagels daarbij gebruikt..
|
Nou ja, ik word in ieder geval bloedje geil ervan. Vooral als er een hand over mijn onderrug gaat, heerlijk gewoon.
|
Nou het ligt eraan of die jongen het lekker vindt of sommige jongens vinden je dan irritant ....
Maar ga er maar van uit dat ze het lekker vinden :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
MIjn vriend krijg kippevel als ik met mn nagels (en vingertoppen) heel zachtjes over zn onderrug ga, maar denk dat jij meer bedoelt vanuit een jongenstandpunt?
|
Citaat:
|
ik krijg er wel een fijn gevoel bij (soms kippenvel)maar ik wordt er niet echt opgewonden van het is gewoon een fijn begerend gevoel
vind het zelf erg lekker als een meisje dat doet. maar NIET!!! in seksuele zin dus :) |
Dan voel je in sommige gevallen wat haar.
|
dan draait de jongen zich om om te kijken wie het is ;)
|
Citaat:
Wat zou ik moeten voelen als ik met mijn hand over een jongen zijn rug heen strijk? Ik voel dan een rug. Al vind ik de rug vaak wel 1 van de mooiste onderdelen van de man, dus als ik eraan mag pielen ben ik altijd blij hihi! :D Zelf vind ik het heerlijk als iemand over mijn rug streelt, maar niet in de sexuele zin. Ik kan daar gewoon echt voor gaan liggen en genieten...Als ze nou met m'n nek en hals beginnen.. tja, da's een ander verhaal... :o |
Dit is echt een hele droge vraag.. :cool:
|
als je t zachtjes met je nagels doet word ie opgewonden... ;)
|
Licht eraan in welke situatie, maar over m'n blote rug (denk ook dat je dat bedoelt) vind ik het wel een prettig gevoel.
|
Hand, vingers of (zachtjes) nagels... :cool:
|
Dan krijgt die jongen een spetterend orgasme, wat anders?! :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ligt aan de jongen... Een fatsoenlijk vriendje krijgt dan een enorme stijve... :p
|
Ik word er niet bijzonder opgewonden van, maar vind het wel lekker... (als m'n vriendin het doet tenminste)
Ik krijg dan gewoon het gevoel dat er iemand is die van me houdt, wat weer het verliefde gevoel geeft... |
Citaat:
Als je 't op een lieve manier doet, dan vindt de jongen dat lief van je, als je 't op een lekkere manier doet, dan wordt-ie geil, en als je 't op een opdringerige manier doet, dan vindt-ie je vervelend. |
Mijn vriendin doet het altijd op de lieve manier :)
|
Ligt eraan, op welke manier.
Als ik het 's nachts doe kan ik een raar geluid verwachten en een hand die mijn hand weg duwd. |
Hmm mijn vriend krijgt dan altijd kippevel maar je moet het dan echt met je vingertoppen doen of met je nagels.. niet gewoon aaien ofzow
|
Citaat:
|
kippevel
|
Bij sommige jongens heel veel, bij andere jongens heel weinig. Ik denk dat als je het graag wil weten dat je het dan maar eens uit moet proberen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Thanx.. :p |
Citaat:
Tis heerlijk ontspannen, en vaak krijg ik er wel kippenvel van, maar opgewonden totaal nie. T lijkt een btje op het gevoel dat ik krijg als ik bij een leuk meisje ben... Ik denk dan absoluut nie aan seks (ben ik ook nog lang nie aan toe;)) maar aan hoe goed het voelt om bij haar te zijn. Vaak hoef ik nie eens na te denken, tis gewoon fijn. Natuurlijk verschilt het per persoon, maar ik vinnut erg ontspannend/gezellig/fijn of whatever als een meisje met er hand over mn rug gaat. |
Citaat:
|
Citaat:
btw. aan topicstarter: probeer eht, zou ik zeggen. verschilt denk ik per jongen. de 1 boeit het niet, de ander begint misschien meteen tegen je aan te bokken als een k'nijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, vin 'k niet echt ideaal... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik zou er geen problemen mee hebben, tenminste, als het een meisje is dat ik leuk vind, anders krijg je die dingen als misverstanden en blabla. |
Als je het goed doet bij mij dan word Harry Junior wel hardt hoor!
|
Heeft ooit een iemand bij mij geflikt en ik freakte em out (in positieve zin). Maar dat zal wel liggen aan de manier waarop dat werd gedaan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59. |