![]() |
[schilderwerkjes]
Hallo hallo,
Ik heb een poosje terug een schilderij voor op mijn kamer gemaakt. Ikzelf vind het wel leuk, mijn ouders en zusjes geloof ik niet zo. Ik wilde graag weten wat jullie ervan vinden :) . http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=266798 Dan heb ik ook nog eentje voor op de W.C. gemaakt voor mijn moeder. Ook van deze zou ik graag willen weten wat jullie ervan vinden. http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=266835 Ik vind zelf bij deze dat ik iets te lang door ben gegaan met schilderen (tenenkrommend :mad: ). |
neen.
ik vind het niks. |
Citaat:
|
Het ziet er wel grappig uit.
Alleen weet ik uit ervaring dat het niet zo heel moeilijk is om zoiets met aquarel te krijgen. |
ik vind ze mooi eerste mooiste.. maak er ook een voor mij zou ik zeggen...
|
Citaat:
|
Tja tis een beetje wat mn oma op cursus aquarelverven maakt. Is het aquarell verf? want dan heb je echt way te vel verf gebruikt. Door veel minder verf te gebruiken kan je best een gaaf 3d effect krijgen. Vooral bij de tweede (de blaadjes van de bloemen) ben je te vel door gegaan, het lijken nu geen blaadjes meet maar een massief iets. En dat de stengels zomaar uit het niets komen, met een stompe onderkant is echt ee no-no.
|
op de techniek ga ik niet in want dat is al gebeurd...maar inhoudelijk is et ook totaal niet boeiend.
dit soort dingen zit al standaard op kalenders enzo... probeer eens wat intresantere dingen te schilderen |
Citaat:
Ik snap ook wat je bedoelt over dat het niet interessant is en dat het standaard is. Nu was het niet mijn bedoeling om iets on-standaards te maken. Ik wilde gewoon een leuk schilderijtje voor op mijn kamer en eentje voor mijn moeder op de W.C. (mijn moeder vindt dat de W.C. ook gezellig moet zijn, dus er hangen hangplanten, schilderijtjes, kaarsjes.. :p ) |
ach so
mja ik geef gewoon mijn mening....dat ik et geen interesante dingen vind. wat jou intentie er verder mee is dat staat daar los van. hehe maar op wc hangen....typisch...hehe :) |
hmm meeste kritiek is al gegeven, maar je hebt inderdaad teveel verf gebruikt en dat die stengels uit het niets komen is niet goed idd.. voor de rest: knap gedaan hoor, ik wou dat ik het kon :)
|
En toch vind ik het eigenlijk wel iets hebben....:)
|
Ik vind die eerste wel geinig, met dat scherpe en onscherpe. Die tweede vind ik niet mooi... is allemaal al gezegd :)
|
ik vind de 2de best aardig :) veel leuker dan de 1ste, die vind ik helemaal nix, overgang steel, bloem is niet mooi en te simpel enzo
|
Citaat:
|
Citaat:
De tweede zou ik nooit zelf ophangen, ik heb hem niet voor niets in opdracht van mijn moeder gemaakt. Ik hou ook veel meer van poppetjes schilderen enzo. Ik heb 5 jaar op tekenles gezeten, daar schilderde ik eigenlijk altijd bloemen. Toen ik er vanaf ging heb ik dat een jaar niet meer gedaan omdat ik het eigenlijk wel zat was. Ik vond op zich dat ze allebei wel aardig gelukt waren na zo'n lange tijd. Maar ik ben het wel met jullie kritiek eens. |
Mjah, ik vind ze dus wel allebei leuk :)
De eerste is misschien wat simpel. Maar die eenvoud siert het net vind k dan. Op de juiste achtergrond en zo zal dit zeker mooi tot zijn recht komen. De tweede vind k nog leuker. Heel mooi hoe je de kleuren in elkaar laat overlopen en zo btw. |
Citaat:
ik vind het mooi , eenvoudig maar koel en dan heb ik het over de eerste.. |
Ik vind ze mooi! Ze hebben allebei wel iets. Leuk kleurgebruik ook :)
|
Meh, zeikerds.
Ze zijn mooi, echt iets wat je zo op een kaartje kan plakken :) |
Ik vind ze ook mooi! Ze zijn lekker rustig, voelt fijn :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De eerste vind ik zelf niet zo sterk, de compositie is wat saai en het geheel te statisch.
De 2e vind ik een stuk sterker, de kruisende lijnen zorgen voor wat spanning en brengen een mooi evenwicht. Ik zou wel de onderste paar centimeter wegsnijden. Over de techniek zal ik maar niks zeggen want schilderen is nu iets wat ik echt niet kan.. |
Die eerste is leuk in zijn eenvoud, het is misschien zelfs jammer dat er dingen op de achtergrond staan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49. |