![]() |
Welk buitenlands eten vinden jullie het lekkerst?
Ikke indiaas.
|
italiaans
|
Citaat:
|
Chinees :)
|
italiaans
|
Chinees (y)
|
Italiaans (y)
|
Nederlands. :D
ik ben echt een boerenkost type, ik heb het niet zo voor buitenlands eten hoewel ik chinees nog wel te doen vind. |
hallo? ik wilde iemand quoten maar dat lukt nog niet echt...
in ieder geval: GRIEKSSSS |
Citaat:
|
Citaat:
naast het berichtje van de persoon die je wil quotens taat er "quote"..... gewoon op klikken |
mexicaans
|
Thais
|
Italiaans, daar ik vernomen heb dat de Chinees in Nederland niet het echte Chinese eten klaarmaakt...
|
Italiaans, Surinaams, Indiaas, Chinees
|
Grieks, Italiaans ( en dan doel ik dus meer op de gerechten die onbekend zijn, dan de bekende pizza en spagetti hoewel die ook wel lekker zijn), spaanse tapas, japans... zoiets
|
Citaat:
|
Mijne (oh origineel!) Italiaans....
En natuurlijk Zuid-Afrikaans, en dan vooral de Bobotie.... Verder ken ik geen Zuid-Afrikaans eten.... Maar bobotie is wel mn lievelingseten.... hmmmmmm |
Citaat:
|
Chinees (y)
|
Grieks
|
Italiaans. Absoluut!
|
(y) Thais en Japans (y)
|
Al het Italiaans bijna :o
|
IIG geen Italiaans, daar zit te veel troep bij dat ik niet lekker vind. En bij Chniees idem dito. Ik hou het lekker bij de Hollandse pot
|
Gewone Nederlandse kost is voor mij ook buitenlands, en vind daar toch erg lekkere dingen tussen zitten. Verder houd ik het bij chinees.
|
Alles wat een beetje in de Oosterse keuken zit iig,
voor de rest vrij verschillend.. |
Indisch :D
|
Surinaams
Servisch |
Turks, vanwege de shoarma
|
Italiaans en Chinees
|
Och jee, heb niet echt een voorkeur... hmm... mja, turks vind ik wel ongelofelijk lekker, en grieks. Verder eet ik heel graag muffins :)
|
Turks, Grieks, Mexicaans en Chinees
|
Aziatisch eten vind ik over het algemeen wel lekker. Maar Grieks, Italiaans, Surinaams en gewone hollandse pot vind ik op zn tijd ook erg lekker. Ik houd gewoon van afwisseling.
|
italiaans :D
|
Citaat:
|
Ik ga voor de lasagna.. verder is de italiaanse keuken ook wel ok.
|
Chinees.
|
Citaat:
Ontopic: ik ga ook voor Italiaans, zoals de meesten hier, en Grieks eten is ook geweldig! |
Citaat:
|
indonees, en sommige chinese en indiase gerechten
|
Turks
|
surinaams en italiaans
|
italiaans, chinees, spaanse tapas en paella (y)
|
Absoluut Italiaans...hoewel ik wel een hekel aan spaghetti en macaroni heb, maar de rest vind ik (y)
|
Citaat:
|
Italiaans & Chinees
|
Mediterranee (zuid-frans, Italiaans, Grieks, Marrokkaans, Egyptisch etc) En dingen uit het midden-oosten zoals Falafel en Humus etc.
|
Citaat:
|
Italiaans :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27. |