![]() |
Wat Moet Ik Doen ???
Wat moet ik doen ik vind een jongen heel erg leuk we hebben al een paar keer gezoend maar dat is het ik wil hem graag vragen of hij me boy wilt worden maar ook weer niet hij zegt dat hij me leuk vind enzo maar ik durf hem niet te vragen wat moet ik doen?¿? :confused: :(
|
uhmzz vraag het gewoon.... trek de stoute schoenen aan... of zeg als jullie weer een keer gezoent hebben van wat vind je nou van mij? of zo iets....
|
offtopic: mist leestekens
ontopic: Als je twijfelt of je het wel of niet moet doen zou ik niets vragen... |
ten eerste gefeliciteerd en ten tweede maak een keuze en wacht met die keuze niet te lang dat is mijn ervaring er mee of je het wel of niet moet doen daar over kan ik niet oordelen, ik weet niet hoe het allemaal in elkaar zit.
|
vraag wat jij voor hem betekend, of wat je eigenlijk van 'm bent...(een vriendin oid)
|
gewoon rechtstreeks vragen of jij zijn 'girl' mag zijn, en hij jouw 'boy'
|
doe gewoon stylo :o
|
Oeh.. wil je m'n boy zijn plz? :o ^_^"
Zo gaat dat toch niet meer op die leeftijd? :rolleyes: Nah ja succes iig :p Citaat:
|
Citaat:
|
Do the words "grammatica" and "spelling" ring any bells? :)
Verder: vraag zoiets als: "wat zijn wij nu van elkaar?" Wees lief voor hem, wat je ook doet, er is- voor mij dan- op dat gebied, geen ergere afknapper dan een meisje die "hard to get" speelt. Dus. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:43. |