![]() |
Bij wat verdien je de meeste NP's? (neopoints)
?
ik ben dringend toe aan die dingen! |
ik heb geen idee wast neopoints zijn :S
|
Leg eens uit wat Neopets/points zijn.
|
www.neopets.com
en dan kun je een beestje maken (een neopet) dan krijg je ook geld: Neopoints!! maar die van mij zijn dus bijna op, en het eten voor mijn beestje ook!! daarom heb ik NP's nodig (ok, ik zit misschien op het foute forum hiervoor, maarja) |
Meedoen aan de schoonheidswedstrijd...
|
How do I get more Neopoints?
If you are short on Neopoints, try playing some Games. Most of our games cost no Neopoints to play, and you can earn a large stash of Neopoints and even a trophy for your cabinet if you get a high score. Meerca Chase, Kiko Match and Destruct-o-match are quite easy to start with. There is also the Neopian Lottery if you are feeling lucky. Winners are announced each day and the jackpot is split equally amongst them. You can try entering some of our Contests, or even set up your own Shop selling items to other Neopians. If you are very low on Neopoints, it may be worth paying the Money Tree to see what kind Neopians have donated to the needy. If you are running low on Neopoints (have less than 1000NP), you can always visit the Soup Kitchen where the friendly Soup Faerie will be happy to give your pets free food. For more ways to earn Neopoints, try reading our Neopoints info page. |
ja, als ik dus meedoe aan spelletjes verlies ik meer dan dat ik win. en bij de money tree ben ik altijd te laat!
en dan koopt er ook niemand wat uit mijn winkel!! :( |
Citaat:
|
haha
dat is vervelend! dus je hebt geen NP's voor mij?! |
Citaat:
|
Citaat:
ah, maakt niet uit! ik heb net alweer 20 NP gewonnen!! oyeah! |
ooooooooooo ja die beesten heb ik ook nog.. maar ik denk dat ze na 2 jaar wel dood zijn.. geen idee meer hoe het werkt..
sorry voor deze nutteloze bijdrage.. maar ik ben net wakker |
krijgen we dat gezeik hier nou ook al :rolleyes: (n)
|
Citaat:
tips: speel geen gokspelletjes maar puzzels of actie spelletjes. Featured game moet je zeker doen. Carnival of terror, kikomatch.. of zoiets. Open een bankrekening. Dan kan je elke dag je rente ophalen en bij het openen krijg je 30 np cadeau(jeej) |
omg :D
|
ik heb het een poos gedaan, maar ben ermee gekapt.
De beste manier om geld te verdienen is scratchcards kopen |
bij seks
|
moet dit niet naar games?
|
Waar mensen zich tegenwoordig druk om maken. :confused:
|
dan ga ik maar even opscheppen over mijn neopets en geld :p
Cosmo2712 the Yellow Lupe (deze heb ik zelf gemaakt) http://images.neopets.com/pets/lupe_yellow_baby.gif - Statistics - Age : 834 days old (20028 hours) Level : 22 Owner : kydnav (You!) Gender : Male Height : 66 cms. Weight : 138 lbs. Hit Points : 25 / 25 Strength : GREAT (29) Defence : GREAT (28) Movement : mach 4 Intelligence : genius 2003_Simo_2003 the Blue Ixi http://images.neopets.com/pets/ixi_blue_baby.gif - Statistics - Age : 378 days old (9094 hours) Level : 6 Owner : kydnav (You!) Gender : Male Height : 54 cms. Weight : 66 lbs. Hit Points : 13 / 13 Strength : strong Defence : armoured Movement : breakneck Intelligence : above average Account Type : Diamond Deposit Current Balance : 200,953 NP Diamond Deposit Interest Rate : 9% per year. |
ge moet aan da wiel gaan draaien in faerieland, meerca chase, tombola spelen, dubloon disaster, een gratis omelette in tyranian gaan halen, enzo enzo en af en toe iets in de bank steken ik heb in een maand tijd 78000 NP dus proberen maar he ...
|
LOL, dat speelde ik 3 jaar geleden altijd.
Gewoon mensen oplichten, volgens mij heb ik er een stuk of 7 opgelicht; totale winst: 209000 NP. Ik heb nu nog 150000 over maar die geef ik niet aan jou :P |
Citaat:
|
Destruct-o-match is heel goed. En pyramids natuurlijk. 5000 NP per dag!!!! :D
|
Tis niet alleen stom, die beesten zijn nog lelijk ook :S
|
ik ben net begonnen, maar ik snap niet wat ik moet doen :S
|
Citaat:
|
Hmz... hier had ik nog nooit van gehoord... Toch eens proberen... Als het niet bevalt zijn ze ook zo weer van de pc af gna gna...
|
Klinkt idd best geinig.
Ja, ik was vroegger verslaafd aan Tamagotchi :o En ik speel dagelijk pokemon sapphire met een emulator en een 386 pokemon crack :p |
wuh :confused:
|
Nutteloos tijdverdrijf. :o
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:49. |