![]() |
Met wie zou je wel eens willen blowen?
Met Nicolette :D
|
Van het forum: iig nog een keer met Kenny, Dystopia en Waaromniet?
Van heel de wereld: mwah, ik wil wel een voettocht door china houden en iedereen die ik tegenkom de hand schudden en een hijs nemen van een joint, hmmm, 1000.000.000 hijsjes, ben k vast wel stoned :cool: |
Met een orginele vredespijpsmoker :D http://www.smilies.nl/person/hippy.gif (kon geen :) van een injaan vinden en kwou niet voor nix gezocht hebben:p)
|
Citaat:
|
met Jim Morrison.. lijkt me machtig.. kan helaas nie.. :'(
|
Willie D of WC van West Side Connection
|
Ik blow niet, maar als het moest met m'n wiskundeleraar (Johansen, niet vd Marel!) :)
|
met alle enge dakloze verslaafde pedofiele mannetjes die door ons Groot Leider En Steun In Moeilijke Tijden (denkt hij...)internationalist verboden zijn. oh ja met mijn moeder blowen lijkt me ook altijd nog wel gezellig...(he!he!)
|
*wil bepaalde mensen stoned maken en dan..* :p
|
met niemand, want ik blow niet
|
met michael franti en def p lijkt me wel kewl hehe
|
Met Bob Marley natuurlijk.........en dat ie daarna ff gaat spelen ofzo maarja.....goeie tijden zijn voorbij.........en met Curt Cobain..........weet ook niet waarom maar vond em wel cool..........jammer dat ze allemaal dood zijn :(
|
Met:
Silent Bob & Method "ticallion" man |
Citaat:
hmz yeahh... kon dat maar:D hehehe... biutuh dat graag met degene die mij begrijpt buiten en tijdens het blowen... want die heb ik nog steeds niet gevonde :p |
HAHA.......ligt dat aan jou of aan al die mensen die jou dan nooit begrijpen :d
|
met bill gates
|
met me ouders :D
|
Citaat:
|
Ik wil Willem Alexander onder de tafel blowen!
|
Met infaustus en upior
|
Jim Morrisson (kan dus weer niet)
Kurt Cobain (Kan ook weer niet) George Bush :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: