![]() |
wiet.. en vrij zijn?
voelen jullie je soms ook zo vrij tijdens het roken van een joint?
alsof nix hoeft. alles kan en mag. het enige wat je hoeft te doen is genieten van het leven. lekker op een zomerse dag op het gras met vrienden choken.. inhaleer de rook en voel je vrij. dat zijn de dagen dat ik echt geniet van het leven. alleen kheb ook van die dagen dat ik moet blowen, dat alles anders gaar is. dat je opzoek bent naar het gevoel van vroeger dat je kreeg als je blowde.. niet meer dat zware gevoel maar dat ultieme high gevoel. sommige dagen moet ik gewoon blowen.. eigenlijk elke dag. wie heeft dit nog meer? dan voel je je niet meer zo vrij. eerder verslaafd |
Dan moet je een tijd stoppen, en je maar ff kut voelen.
Zo word je iig niet verslaafd, en na een tijdje kun je je ook weer vermaken zonder wiet... Gewoon met jezelf afspreken om maar 1 keer in de zoveel tijd te blowen, en een tijdje de mensen mijden die veel blowen, zo kom je ook niet in de verleiding. Veel succes.. |
hm, mjah. ik voel me eigenlijk altijd vrij. maar dat komt omdat ik in een periode van geen school/werk en veel blowen zit. ben nu wel aan het minderen want moet over 2 weken alweer naar school :(
maar tis wel moeilijk om te stoppen/minderen, zeker omdat al mn vrienden blowen. en ik heb maar 1 vriend die niet blowt, heel af en toe dan. Citaat:
en anders die dagen dat je imuum(?) lijkt te zijn voor wiet :confused: dat je gewoon door kunt blijven blowen. heeft iemand anders dat ook wel eens? |
^Ja joh, zo'n dag heb ik wel us ja, ik bleef maar blowen en het effect bleef weg....
|
oja en joh ik voel me dan zooo vrij, nee echt relaxed, toppunt van genieten of overdrijf ik nou?
|
mjah, maar daar blow je toch voor :p
het is echt al zooo lang geleden dat ik helemaal wazig en lam was door het blowen, dat wil ik nog steeds een keer weer mee maken.. |
mot je misschien weer us wat anders smoken he...ander soort, met waterpijp ofzo of hasj als je normaal wiet smoked....of nouja gewoon ff stoppen idd.
|
ik voel me altijd wel vrij, en echt wazig kan ik nog steeds zijn van 'n joint. (nouja, niet van 1 joint, maar goed.)
heb soms wel dagen dat je, wat beltaine zei, gewoon kan blijven smoken zonder dat je 't merkt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik blow is me hoofd leeg, da´s mijn gevoel van vrijheid. De andere vormen beleef ik niet met blowen
|
Als je normaal altijd joitns met tabac rook moet je een keer puur roken dan komt dat gevoel ook weer.
En ik vind de dagen dat de wiet maar niet wil werken Heel Irritant. |
Citaat:
|
Citaat:
|
nee, dat mag jij doen :rolleyes:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:44. |